سه ساحل رایگان و شگفت انگیز در آنتالیا

تمام گردشگران دنیا آنتالیا را به سواحل زیبا و خیره‌کننده‌اش می‌شناسند. با سفر به این شهر ترکیه می‌توان از طیف وسیعی از خلیج‌ها و سواحل فیروزه‌ای بازدید کرد. تفریحات آبی زیادی در برخی از این سواحل برای سرگرم‌ کردن توریست‌ها در نظر گرفته شده است. این در حالی است که تعدادی از این سواحل محیط بسیار آرامی را برای گذران یک تعطیلات لذت‌بخش به مسافران ارائه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آنتالیا به عنوان یکی از شهرهای گران ترکیه شناخته می‌شود و اغلب مسافران ترجیح می‌دهند تا تور آنتالیا یوآل را برای سفر به این شهر رزرو کنند. چرا که اقامت در هتل‌های یوآل خاطره به یادماندنی‌تری را در ذهن مسافران بر جای می‌گذارد. البته قیمت‌ها چندان نگران‌کننده نیست؛ به خصوص اینکه آژانس مسافرتی سلام پرواز همواره بهترین قیمت‌های تور یوآل آنتالیا و تورهای لحظه آخری را به مشتریان ارائه می‌کند. تمامی تورهای داخلی و خارجی این مجموعه، کیفیت خدمات بسیار بالایی دارند و لحظات دلنشینی را برای گردشگران خلق می‌کنند. در ادامه، سه ساحل رایگان و شگفت‌انگیز شهر آنتالیا معرفی خواهد شد.

سواحل آنتالیا-کاماپرس

ساحل فازلیس؛ نگینی در دل شهر باستانی فازلیس

شهر باستانی فازلیس، سواحل زیبایی در سه بندر باستانی خود دارد. این شهر بین استراحتگاه تکیرووا و کامیووا واقع شده و ساحل آن، شن‌های بسیار جذابی دارد. فاصله ساحل فازلیس از شهر آنتالیا حدود یکساعت بوده و اطراف این ساحل مملو از درختان سرسبز است. همچنین، رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی متعددی در اینجا وجود دارد که لذت چشیدن غذاهای خوشمزه را برای گردشگران فراهم می‌کند.

ساحل بندر جنوبی فازلیس، محبوب‌ترین ساحل این شهر است که ورودی آن رایگان است. همچنین، دوش و سرویس بهداشتی رایگان نیز در این ساحل وجود دارد. ممکن است در فصل‌های شلوغ سال در این ساحل هم ازدحام ایجاد شود که البته نسبت به سایر ساحل‌های آنتالیا قابل تحمل‌تر است. به علاوه، تعداد زیادی از قایق‌های تفریحی در این ساحل لنگر انداخته‌ و میزبان بازدیدکنندگان برای گشت و گذارهای روزانه در دل دریا هستند.

راز آسمان پایتخت

در ساحل داملاتاس بهترین تفریح‌ها را تجربه کنید!

این ساحل به لحاظ محبوبیت در جایگاه پنجم در بین 181 ساحل شهر آنتالیا قرار دارد. ساحل داملاتاس حدود 122 کیلومتر از مرکز آنتالیا فاصله داشته و توسط کوه‌ها احاطه شده است. ماسه‌های طلایی و آب‌های فیروزه‌ای این منطقه بسیار چشم‌نواز بوده و مکانی مناسب برای عکاسی‌های حرفه‌ای است. ورود به ساحل داملاتاس برای همگان رایگان بوده و تفریحات جذاب متنوعی مانند کاتاماران، جت اسکی و کایاک‌سواری در اینجا وجود دارد. از جمله امکانات موجود در ساحل داملاتاس می‌توان به صندلی، چتر، دوش، سرویس بهداشتی، رختکن و رستوران اشاره کرد.

به علاوه، علاقمندان به ورزش‌های پرتحرک می‌توانند در والیبال ساحلی داملاتاس نیز شرکت کنند. پارکینگ این ساحل به طور مستقیم در خود ساحل واقع شده و دسترسی بسیار آسانی دارد. توصیه می‌شود در صورت حضور در ساحل داملاتاس از غار تاریخی داملاتاس نیز بازدید فرمایید.

ساحل المپوس؛ محبوب خانواده‌ها

ساحل المپوس در نزدیکی شهر باستانی المپوس قرار داشته و بازدید از آن برای کسانی که بلیط شهر باستانی را دارند رایگان است. لاک‌پشت‌های دریایی کارتا در این ساحل زندگی می‌کنند و به همین دلیل، ساحل المپوس می‌تواند برای دوستداران طبیعت بسیار جذاب باشد. ساحل المپوس معمولاً محیط به دور از هیاهو و آرامی دارد و اخیراً برای خانواده‌ها و زوج‌ها به یک ساحل بسیار محبوب تبدیل شده است. البته این ساحل امکانات رفاهی ضعیفی داشته و خبری از تخت آفتاب‌گیر یا رختکن در اینجا نیست. با این حال، چند رستوران در ساحل وجود دارند که غذاهای خود را با سبزیجاتی که خودشان به عمل آورده‌اند، طبخ می‌کنند. همچنین، تعدادی فروشنده ساحلی و کافه نیز در اینجا وجود دارد.

ساحل المپوس، زندگی شبانه جذابی دارد و اغلب بازدیدکنندگان ترجیح می‌دهند تا از جنب و جوش شبانه اینجا لذت ببرند. اطراف ساحل با فضای سبز و درختان زیبا محصور شده و ویرانه‌های شهر باستانی نیز از ساحل قابل مشاهده است. وجود رشته کوه بیداگلاری در پس زمینه نیز جلوه این منطقه را دو چندان کرده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز