سهام عدالت به زیر 10 میلیون سقوط کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گزارش کاماپرس، گویا قرار نیست سال 99 برای سهامداران عدالت با اخبار خوش به پایان برسد و آنها باید این سال را با خبرهای ضرر و زیان سهام عدالت خود تمام کنند.

البته بسیاری از سهامداران عدالت، این دارایی را یک داشته واقعی و ملموس در سبد دارایی های خود به شمار نمی آورند چرا که برخلاف آنچه مسئولان وعده داده اند آنها که مدیریت مستقیم را به عنوان روش سهامداری خود برگزیدند نتوانسته اند طبق میل و خواسته خود سهامشان را در تاریخ مورد نظرشان به فروش برسانند.

افرادی هم که مدیریت غیرمستقیم را به عنوان روش سهامداری خود انتخاب کرده اند در واقع اتفاق خاصی بعد از آزادسازی سهام برای آنها روی نداده و همه چیز تقریبا برای آنها مثل قبل است!

تنها چیزی که در این میان تغییر کرده این است که سهامداران عدالت هر از چندی می شنوند ارزش سهام آنها بر اثر افت و خیزهای بورس افزایش یافته و صد البته مدتهاست که این خبرهای خوش به پایان رسیده و اخبار دنباله دار حکایت از آن دارد که ارزش سهام عدالت پیوسته در حال سقوط است.

آخرین سقوط های سهام عدالت در آخرین روزهای سال 99

راز آسمان پایتخت

بر اساس تازه ترین محاسبات ، ارزش واقعی سهام عدالت تحت تاثیر روند نوسانی – نوسان های نزولی – بازار بورس در هفته جاری نوسان های منفی داشت و در حالی که ارزش واقعی این سهام با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی در اواسط این هفته به بیشتر از ۱۰ میلیون تومان رسیده بود دوباره در آخرین روز معاملاتی هفته – چهارشنبه 20 اسفند – ارزش سهام عدالت به زیر ۱۰ میلیون تومان سقوط کرد.

شایان ذکر است سهامداران عدالتی که خواستار فروش سهام خود هستند و مدتهاست درخواست فروش خود را ثبت کرده اند به روند کند فروش سهام معترضند اما پاسخی از سوی مسئولان به این اعتراض ها داده نمی شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های روز ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز