جاذبه های گردشگری تور آنتالیا در تابستان

تور آنتالیا سلام پرواز
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آنتالیا یکی از مقاصد اصلی گردشگری ترکیه برای ایرانیان است. این قسمت از ترکیه زیبایی‌ها و جاذبه‌های خاص سواحل مدیترانه را در خود جای داده است و به همین دلیل، با وجود قرار گرفتن در منطقه گرمسیری ترکیه و در اوج گرمای تابستانی هم سواحل آنتالیا مملو از گردشگران است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های گردشگری تور آنتالیا در تابستان پرداخته است.

سواحل آنتالیا

سواحل آنتالیا بهترین مکان برای گذراندن وقت و لذت بردن از تور آنتالیا در فصل تابستان است. این بخش از ترکیه، یک بخش زیبای ساحلی در بستر دریای مدیترانه بوده و طبیعی است که ده‌ها ساحل زیبا در مسیرهای مختلف این شهر و شهرهای اطراف آن وجود داشته باشد. برای نمونه می‌توان به ساحل مرمرلی اشاره کرد که یک ساحل زیبای بندری مملو از کشتی‌های تفریحی است. ساحل پاتارا نیز یک ساحل زیبا با شن‌هایی به رنگ سفید است که برای عکاسی کاملا خاص و ایده آل است. ساحل کنیالی در یک منطقه کوهستانی با طبیعیت زیبا قرار گرفته و ساحل کلئوپاترا نیز یک ساحل شهری در آلانیا است.

در واقع در آنتالیا هر نوع ساحل برای هر نوع سلیقه‌ای وجود دارد و گردشگران می‌توانند روزهای متوالی را در سواحل مختلف این منطقه از ترکیه بگذرانند.

سواحل آنتالیا

راز آسمان پایتخت

پارک آبی لند آف لجندز

هیچ چیز در تابستان بیشتر از آب بازی نمی‌چسبد. علاوه بر سواحل زیبا، پارک‌های آبی بزرگی نیز در تور آنتالیا قابل بازدید است. این پارک‌های آبی بعضا در داخل شهر و در کنار سواحل تاسیس شده­اند. در این میان، لند آف لجندز یا سرزمین افسانه‌ها به عنوان بهترین پارک آبی آنتالیا از نظر گردشگران تابستانی شناخته می­‌شود.

این پارک در خط ساحلی ساخته شده و دارای انواع تفریحات آبی است. این شهر آبی دارای مرکز خرید بزرگ و انواع رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل‌ها است که در طول هفته برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوعی در آن اجرا می‌شود.

پارک آبی لند آف لجندز

دینو پارک

دینو پارک بهترین جا برای سرگرم کردن فرزندان در تور آنتالیا است. این پارک اگرچه یک پارک موضوعی با تم دایناسورها و دوران ماقبل تاریخ است، اما انواع تقریحات آبی نیز در آن پیش‌‌بینی شده است تا روزهای گرم سال برای کودکان لذت‌بخش و سرگرم کننده شود. استخرهای مختلف، زمین شنی بزرگ برای بازی کودکان، سینما هفت بعدی، ترامپولین، پارکور و سایر ورزش‌ها تنها بخشی از امکانات دینو پارک است. این منطقه زیبا در میان درختان کاج، نارنج و پسته قرار گرفته تا برای بزرگسالان هم جذاب باشد.

دینو پارک آنتالیا

آکواریوم آنتالیا

بازدید از آکواریوم آنتالیا در روزهای گرم سال می‌تواند گردشگران را از گرمای شدید و آفتاب سوزاننده تابستان رها سازد. این آکواریوم، یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان است که در تور آنتالیا می‌توان از آن دیدن کرد. این ساختمان بزرگ دارای بیش از 40 آکواریوم بوده و بزرگترین تونل آکواریومی جهان به طول 131 متر در این مرکز تفریحی ساخته شده است. در آکواریوم آنتالیا، بخشی نیز به موزه یخی و دنیای برفی اختصاص داده‌ شده که لذت حضور در آن در اوج گرمای تابستان قابل توصیف نیست.

آکواریوم آنتالیا

آبشار کورشونلو

آنتالیا یک منطقه پرآب با آبشارهای زیبا است و به همین دلیل آبشار کوشونلو یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازدید تابستانی در تور آنتالیا به شمار می­رود. این آبشار در یک منطقه جنگلی و پر از درخت قرار گرفته است و معمولا مسیر پیاده‌روی تا آبشار و گشت و گذار در اطراف آن به صورت سایه‌وار و به دور از آفتاب تابستانی ترکیه است.

آب جمع شده به شکل دریاچه‌ای کوچک نیز از زیبایی‌های کنار این آبشار است. اگرچه شنا کردن در این آب ممنوع است، اما گردشگران می‌توانند در کنار آب خنک این دریاچه، خستگی پیاده‌روی تابستانی را از تن بیرون کنند. آبشار کوشونلو از یک آبشار بزرگ و چندین آبشار کوچک تشکیل شده است.

آبشار کورشونلو

رزرو انواع تور آنتالیا با «سلام پرواز»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان جزو آژانس‌های برتر کشور در زمینه ارائه تورهای داخلی و خارجی است که در طول بیش از یک دهه فعالیت مستمر خود، خدمات نوینی را به گردشگران ارائه کرده است. برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تهیه بلیط پروازهای بین­المللی و رزرو هتل در شهرهای مختلف جهان از جمله خدمات سلام پرواز است.

علاقه­‌مندان برای خرید تور آنتالیا و استفاده از سایر خدمات این مجموعه می­‌توانند به وبسایت این آژانس گردشگری به آدرس salamparvaz.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
اوج آرام
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز