فلاسک هدیه ؛ وسیله‌ای کاربردی و ماندگار

فلاسک هدیه - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از سخت‌ترین کارها انتخاب هدیه برای کسانی است که اهمیت زیادی دارند. معلم یا آموزگار که زحمت زیادی برای آموختن مهارت و درس می‌کشد، قطعا یکی از افراد مهم زندگی شما است؛ بنابراین طبیعی است که وسواس زیادی در خرید هدیه برای او داشته باشید. یکی از هدایای مناسبی که می‌توانید برای مدرس خود تهیه کنید، فلاسک هدیه است. اما حالا چرا فلاسک؟! برخی بر این عقیده­اند که فلاسک از شانیت لازم برای هدیه دادن برخوردار نیست که در پاسخ باید گفت امروزه تنوع تولید و کاربری­های فلاسک آنقدر بالا رفته که دیگر مثل قدیم فقط در پیک­نیک و خارج از منزل کاربرد ندارد، بلکه دامنه استفاده از آن به شدت گسترش یافته است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی فلاسک هدیه پرداخته تا خرید هدیه برای مناسبت‌های مربوط به روز معلم را برای شما آسان‌تر کند.

فلاسک - کاماپرس

فلاسک هدیه برای روز معلم

روز معلم فرصتی بسیار مناسب برای هدیه‌ دادن به معلم، استاد یا هر فرد دیگری است که به شما درس یا مهارت می‌آموزد. بسیاری از افرادی که شغل‌شان تدریس است، باید در تمام طول روز بایستند و با دیگران در تعامل باشند؛ بنابراین نوشیدن مایعات گرم کافی برای جلوگیری از گرفتگی گلو و صدا نکته مهمی است که مدرسان اغلب رعایت می‌کنند.

اگر دقت کرده باشید، روی میز آنان همیشه فلاسک آب وجود دارد تا دچار گلودرد نشوند؛ بنابراین یکی از بهترین و کاربردی‌ترین هدایایی که می‌توانید به معلم، استاد یا مدرس خود بدهید، یک فلاسک مناسب است. فلاسک‌های مخصوص چای و قهوه انواع متفاوتی دارند که برای هدیه دادن باید سراغ نوع خاصی از آنها بروید که هم شیک و هم کاربردی باشد. در ادامه دو نوع از این فلاسک‌ها معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

فلاسک - کاماپرس

فلاسک  Yan Ben 350cc

این فلاسک کاربردی از استیل ضد زنگ ساخته شده و کاملا بدون نشتی است تا خیال‌تان از بابت نشت مایعات و خیس شدن وسایل‌ راحت باشد. دستگیره سیلیکونی این فلاسک به شما اجازه می‌دهد که آن را به راحتی حمل کنید و با استفاده از استیل ضد زنگ و دیواره‌های دوجداره می‌تواند آب را حداقل  به مدت شش ساعت داغ نگه دارد. سایز 350 سی سی این فلاسک برای کسانی که مدام در حرکت هستند و نیاز به وسایل سبک دارند، کاملا مناسب است. با دادن این فلاسک هدیه به معلم، استاد یا آموزگار خود می‌توانید خاطره خوبی از روز معلم برای او بسازید. قیمت این فلاسک آب در لحظه تهیه گزارش 349 هزار تومان است.

فلاسک - کاماپرس

فلاسک  Yan Ben 500cc

جنس این فلاسک کاربردی از استیل ضد زنگ است و با دیواره دوبل، شما را از نشت مایعات و خیس شدن کتاب‌ها نجات می‌دهد. دستگیره سلیکونی فلاسک یان بن حمل آن را راحت کرده و تا شش ساعت هم می‌تواند گرمای آب داخل فلاسک را تضمین کند.

رنگ‌بندی این فلاسک نسبتا متنوع است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه فرد مورد نظر خود رنگ مناسبی انتخاب کنید. این فلاسک 500 سی سی ظرفیت دارد و مناسب افرادی است که بیشتر از حمل راحت، به ظرفیت فلاسک اهمیت می‌دهند. اگر فرد مورد نظر شما در طول روز مصرف نوشیدنی بالایی دارد، این فلاسک گزینه خوبی برای برطرف کردن نیاز روزمره او است. قیمت این فلاسک آب یان بن 359 هزار تومان است.

خرید فلاسک هدیه از “هور هدیه مانا”

شرکت هور هدیه مانا یکی از مجموعه‌هایی است که در زمینه خرید هدیه برای نزدیکان و همچنین هدایای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. این شرکت با ایده‌های جدید خود به شما کمک می‌کند راه سخت انتخاب هدیه و خرید آن را راحت‌تر طی کنید. در صورت تمایل به خرید آنلاین هدیه و آشنایی با محصولات این شرکت، می‌توانید به وبسایت هور هدیه مانا به آدرس https://hoorgifts.ir مراجعه کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم نیز می‌توانید با شماره تلفن 02188885257 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هور هدیه
دادپویان
رایانه کمک
اوج آرام
آریاپی
ایده سبز
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز