پرفروش ترین هندزفری بی سیم در بین نوجوانان کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش‌ترین هندزفری بی سیم در بین نوجوانان را می‌توان در بین برندهای مختلف و با قیمت‌های متفاوت پیدا کرد. این هندزفری‌ها اغلب میزان شارژدهی بالایی داشته و در برابر رطوبت و عرق نیز مقاومت مناسبی نشان می‌دهند. همچنین این محصولات اغلب با انواع سیستم‌های هوشمند و گوشی‌ها سازگاری دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین هندزفری بی سیم در بین نوجوانان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

هندزفری بی سیم در بین نوجوانان مدل Soundcore R50i انکر

این مدل از هندزفری بی سیم در بین نوجوانان طرفداران زیادی داشته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 820 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند و در برابر رطوبت و عرق مقاومت مناسبی دارد. همچنین این محصول دارای نشانگر ال ای دی بوده و بدون قابلیت حذف نویز طراحی شده است. بازدهی باتری این محصول نیز 10 ساعت در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هندزفری بی سیم در بین نوجوانان مدل Galaxy Buds 2 Pro سامسونگ

این هندزفری بی سیم با مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب طراحی شده و با قیمت 5 میلیون و 90 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای حالت نویزگیر بوده و عمر باتری آن در حالت پخش موسیقی با نویزگیر روشن 5 ساعت عنوان می‌شود. همچنین این هندزفری بی سیم در بین نوجوانان محبوب است و با انواع گوشی‌های اندروید و آی او اس سازگاری دارد.

هندزفری بی سیم در بین نوجوانان مدل T13 ANC 2 کیو سی وای

این هندزفری بی سیم با قابلیت حذف نویز و استفاده از نسخه بلوتوث 5.3 طراحی شده و با قیمت 920 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای نشانگر ال ای دی بوده و قطر درایور 10 میلی متری دارد. همچنین این هندزفری بی سیم در بین نوجوانان توجه‌های زیادی را جلب کرده و عمر باتری آن با حالت نویزگیر خاموش حدود 7.5 ساعت و با نویزگیر روشن حدود 5.5 ساعت خواهد بود.

هندزفری بی سیم در بین نوجوانان مدل W1 هایلو

این هندزفری بی سیم در بین نوجوانان طرفداران زیادی داشته و با قیمت 1 میلیون و 163 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با نسخه بلوتوث 5.2 عرضه شده و امکان حذف نویز ندارد. همچنین مقاومت این محصول در برابر پاشیدن آب مناسب بوده و قطر درایور آن 7 میلی متر است. این هندزفری بی سیم هایلو در زمان مکالمه صدایی با کیفیت اچ دی و بدون نویز را عرضه کرده و بازدهی باتری آن حداکثر 6 ساعت در حالت پخش صدا در نظر گرفته می‌شود.

هندزفری بی سیم در بین نوجوانان مدل AirPods2 اپل

هندزفری بی سیم دیگری که محبوبیت قابل توجهی دارد مربوط به برند اپل بوده و با قیمت 6 میلیون و 599 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای بلوتوث نسخه 5.0 بوده و قابلیت حذف نویز ندارد. همچنین این محصول با نشانگر ال ای دی طراحی شده و میزان حدودی شارژدهی آن تا 5 ساعت در زمان پخش موسیقی و تا 3 ساعت در زمان مکالمه است.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلانکرتکنولایفدیجی کالادیجی لندسامسونگ
رایانه کمک
آهن رویال
دادپویان
آریاپی
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز