سقوط قیمت دلار شدت گرفت/ نرخ خرید دلار: 26 هزار تومان

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها ریزش قیمت دلار در ساعت های بعد از ظهر امروز سه شنبه 29 مهرماه شدت گرفته است به نحوی که قیمت خرید دلار به 26 هزار تومان رسیده و نرخ فروش دلار نیز حدود 28 هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، اخبار منتشر شده از وضعیت بازار غیررسمی ارز از تند تر شدن شیب سقوط قیمت ها خبر می دهد و به نظر می رسد باید در انتظار تحولات بزرگی در بازار باشیم.

برخی فعالان بازار معتقدند ریزش نرخ دلار آغاز شده و بازار ایران از هم اکنون به استقبال باخت ترامپ در انتخابات آمریکا رفته است اما برخی دیگر معتقدند هنوز برای رسیدن به چنین نتیجه ای بسیار زود است.

بنا به اعلام ایرنا، حال و هوای امروز میدان فردوسی و صرافی‌های سطح شهر تهران از ریزشی پر سرعت در نرخ ارز حکایت دارد و همین موضوع، تردد مردم برای فروش را بیشتر کرده است، صرافی‌ها نیز بیشتر تماشاچی بوده و تمایلی نداشتند که اقدام به خرید و فروش ارز کنند.

نرخ فروش دلار در بازار ارز در ظهر امروز سه شنبه 29 مهرماه 1399 به ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان عقب نشینی کرده و بهای خرید دلار نیز حدود ۲۶ هزار تومان بود.

راز آسمان پایتخت

یک دلال دلار به خبرنگار ایرنا گفته است؛ از صبح امروز دهان به دهان می چرخد که نرخ ارز به ۲۰ هزار تومان نیز می رسد و بازار به سرعت ریزش می کند که البته تاکنون با کاهش دو هزار تومانی قیمت شاهد هستیم.

یکی دیگر از دلالان ارزی در میدان فردوسی به فروشندگان توصیه کرده است که اگر امروز نفروشید فردا با این نرخ‌ها ضرر خواهید کرد.

یکی از صرافان به خبرنگار ایرنا گفت: نرخ ارزهای مختلف هر لحظه در حال تغییر است به همین دلیل ارز نمی خریم تا به قیمتی با ثبات تر برسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز