سفر به سواحل فیروزه ای ترکیه با تور مارماریس نوروز 1403

با نزدیک شدن به عید نوروز، بسیاری از گردشگران ایرانی ترجیح می‌دهند که برای گذراندن تعطیلات، یک سفر خارجی ارزان قیمت و مقرون به‌صرفه را تجربه کنند؛ از این رو، بسیاری از گردشگران، شهر ساحلی مارماریس ترکیه را به دلیل نزدیکی به ایران، سفر ارزان و آب‌وهوای بسیار عالی در لیست مقاصد محبوب خود قرار می‌دهند.

به گزارش کاماپرس، شهر زیبای ساحلی مارماریس با داشتن تفرجگاه‌های مختلف در خط ساحلی، جاذبه‌های طبیعی، غارهای اسرارآمیز، کشتی‌های تفریحی، جاذبه‌های تاریخی و آب‌وهوای مدیترانه‌ای به یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی کشور ترکیه تبدیل شده است و گردشگران ایرانی با تور مارماریس نوروز 1403 می‌­توانند به سواحل فیروزه‌ای رنگ ترکیه سفر ‌کنند.

در این گزارش محبوب‌ترین تفریحات، بهترین رستوران‌ها و لاکچری‌ترین هتل‌های شهر مارماریس به همراه بهترین زمان سفر به این شهر معرفی شده است.

بهترین زمان سفر به مارماریس

شهر ساحلی مارماریس به دلیل قرارگیری در محل تلاقی دریاهای اژه و مدیترانه، دارای آب‌وهوای مدیترانه‌ای است. در فصل بهار، طبیعت در شهر زیبای مارماریس جانی دوباره می‌گیرد و وجود درختان سبز و شکوفه‌های زیبای آن‌ها رنگی دیگر به این شهر زیبا می‌بخشد. آب‌وهوای این شهر در فصل بهار، معتدل بوده و شب‌های بسیار خنکی دارد.

در روزهای آغازین بهار، دمای هوا در شهر زیبای مارماریس از 17 درجه بالاتر نمی‌رود و شب‌ها نیز دمای آن از 4 درجه سانتی‌گراد پایین‌تر نمی‌رود. فصل بهار در مارماریس اغلب خشک و کم باران است؛ از این رو گردشگران با خیالی آسوده می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی این شهر دیدن کنند و بدون آن‌که نگران باران باشند، در سواحل آن به تفریحات آبی بپردازند.

راز آسمان پایتخت

تور کشتی تفریحی آل اینکلوسیو مارماریس

از دید بسیاری ازگردشگران، تور قایق‌سواری آل اینکلوسیو مارماریس، یکی از بهترین تورهای دریایی در این شهر بوده که می‌توان همراه با آن ضمن تجربه یک سفر دریایی، به تماشای مناطق زیبای اطراف و عکس‌برداری از آن‌ها مشغول شد. این تور قایق‌رانی در هفت نقطه توقف خواهد داشت.

شنا کردن در اطراف خلیج ماهی، جزیره بهشت، خلیج آموس و خلیج آکواریوم از لذت‌بخش‌ترین و هیجان‌انگیزترین قسمت‌های این سفر خواهد بود. در طول این گردش یک روزه، گردشگران از اکثر جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر مارماریس نظیر غار فوسفوروس، ساحل کوملوبوک و دهکده تورونک دیدن خواهند کرد.

همچنین آنان می‌توانند در سری رستوران‌های کشتی، انواع غذاهای دریایی، بین‌المللی و ترکی نوش جان کنند و از نوشیدنی‌های سرد و گرم نامحدود و رایگان این تور لذت ببرند.

محبوب­ترین تفریحات شبانه در مارماریس

با تاریک شدن هوا در مارماریس، شهر غرق در نورهای نئون و آوای موسیقی‌های شاد می‌شود و زندگی پر نشاط و تازه‌ای در آن آغاز می‌شود. شهر مارماریس به تفریحات شبانه و گردشگران شب زنده‌دارش شهرت دارد. زندگی شبانه در مارماریس به همراه موسیقی زنده،کنسرت خوانندگان، نورهای لیزری، انواع رقص‌ها و دی‌جی‌های معروف سرشار از هیجان است.

تفریحات شبانه در مارماریس فوق‌العاده متنوع بوده و از رستوران‌های کوچک کنار ساحل گرفته تا رستوران‌ها و کافه‌های لوکس آن، اوقات خوشی را برای گردشگران به همراه می‌آورد. افراد در تور مارماریس نوروز 1403 می‌توانند در کنار ساحل و در کنار امواج آرام دریا همراه با خانواده خود در رستوران‌های ساحلی، انواع غذاهای اروپایی و پیش‌غذاهای ترکی را نوش جان کنند.

بهترین رستوران­ها در مارماریس برای شامی دلچسب

رستوران پاین اپل: یکی از بهترین رستوران‌های مارماریس که طعم خوب غذاهای آن در میان گردشگران و مردمان محلی مارماریس محبوبیت بسیاری دارد، پاین اپل نام دارد. در این رستوان انواع غذاهای بین‌المللی، ترکی و ایتالیایی نظیر انواع پاستا، پیتزا، استیک و گریل‌های ترکی با قیمت بسیار مناسب سرو می‌شود. چشم‌انداز و فضای سرسبز محوطه این رستوران، آن را به محیطی دل‌باز و چشم‌نواز تبدیل کرده است؛ از این رو، رستوران پاین اپل در مارماریس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای قرارهای عاشقانه و قرارهای خانوادگی به ویژه در فصل بهار باشد.

رستوران تاج محل: این رستوران در مارماریس انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند خاطره‌ای ماندگار با صرف غذاهای تند و تیز هندی در این شهر ساحلی در ذهن خود ثبت کنند. آشپزهای حرفه‌ای رستوران تاج محل ضمن سرو انواع غذاهای هندی، غذاهای متنوع بین‌المللی، آسیایی و اروپایی را نیز فراهم می‌کنند. سرو غذا در رستوران تاج محل ضمن آشنایی با طعم جدید غذاهای هندی، برای صرف ناهار یا شام‌های خانوادگی و دوستانه نیز گزینه بسیار مناسبی است.

رستوران استیک اند بار: استیک اند بار از دیگر رستوران‌های پرطرفدار در مارماریس بوده که با سرو استیک و غذاهای بین‌المللی لذیذ، محبوبیت بسیار گسترده‌ای در میان گردشگران پیدا کرده است. این رستوران در طبقه پنجم یک ساختمان با نمایی رو به دریای مدیترانه و سرو غذا در کیفیت عالی و سرویس‌دهی عالی، به یکی از بهترین رستوران‌ها برای گذراندن یک قرار خانوادگی و دوستانه تبدیل شده است.

لوکس­ترین هتل­ های 5 ستاره مارماریس

هتل آکوا: آکوا یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره مارماریس بوده که در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی نظیر موزه مارماریس، مجسمه آتاتورک، میدان جوانان و جینان پارکی قرار گرفته است. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و روباز، صندلی‌های آفتابگیر همراه با چتر، جکوزی و سونا، خدمات ماساژ و اسپا، حمام سنتی ترکی، سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

همچنین خانواده‌ها همراه با فرزندان خود می‌توانند از تفریحاتی مانند بیلیارد، دوچرخه سواری، دارت، کارائوکه، باشگاه بچه­‌ها، اتاق گیم، تنیس و بسکتبال استفاده کرده و اوقات خوشی را سپری کنند. فضای شاد و برگزاری کنسرت‌های زنده در این هتل و فاصله یک دقیقه‌ای تا ساحل، سبب جذابیت دو چندان آن شده است.

هتل گرند ایده آل پرمیوم: گرند ایده آل پرمیوم یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره مارماریس بوده که در نزدیکی بازار بزرگ مارماریس، پارک آبی و شهر باستانی آموس قرار گرفته است. این هتل از دسته هتل‌های آل پرمیوم بوده که در آن صرف میان‌وعده و نوشیدنی‌ها به صورت نامحدود و رایگان بوده و میهمانان می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، کلوپ رایگان کودکان، کلوپ شبانه، ایروبیک، سالن بدنسازی آبی، سونا، حمام ترکی، مجموعه اسپا، حمام بخار و بیلیارد اشاره کرد. هتل گرند ایده آل با هدف ارائه خدمات هر چه تمام‌تر به مسافران، برای کودکان در طول هفته برنامه‌های مختلفی نظیر نمایش و بازی‌های خلاقانه اجرا می‌کند.

رزرو تور مارماریس نوروز 1403 با «آریاک سفر»

آژانس مسافرتی آریاک سفر با داشتن 20 سال تجربه، یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه برگزاری تورهای متنوع داخلی، آسیایی و اروپایی است. علاقه‌مندان به رزرو تور مارماریس نوروز 1403 می‌توانند همراه با مجموعه آریاک سفر، سفری جذاب و شگفت‌انگیز را در فصل سرسبز بهار و تعطیلات نوروز در شهر زیبای مارماریس کشور ترکیه سپری کنند.

انتخاب اقامتگاهی مناسب در شهر ساحلی مارماریس، یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش از سفر برای هر گردشگر است؛ از این رو گردشگران می‌توانند در وبسایت آریاک سفر، هتلی متناسب با معیار و بودجه خود انتخاب و پیش از تکمیل ظرفیت، نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

گردشگران می‌توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه آریاک سفر به آدرس www.aryaktravel.com نسبت به خدمات و ویژگی‌های تورهای گوناگون و قیمت‌های متنوع آن آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز