سفر به سرزمین لبخندها با خرید تور تایلند نوروز 1402

لست سکند

تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیاست که حتی در برخی روزهای سال در میان یکی از سه مقصد گردشگری محبوب مردم دنیا به شمار می‌رود. پس تعجبی ندارد که تور تایلند نوروز هم یکی از محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تایلند تقریبا همه چیز را برای یک سفر گردشگری و دیدنی در خود جای داده است. این کشور هم سواحل جذابی دارد و هم جاذبه‌های تاریخی مورد توجه. حتی بناهای مذهبی تایلند نیز نظر گردشگران را خود جلب می‌کنند. اما با این وجود، برای سفر به تایلند به دانستن چیزی بیش از جاذبه‌های آن نیاز است. از همین رو در ادامه این مطلب راهنمای جامعی ارائه می‌شود تا قبل از خرید تور تایلند نوروز 1402 با دیدنی‌های این کشور بیشتر آشنا شوید؛

تجربه بهترین تور تایلند نوروز 1402

تایلند از شمال با برمه و لائوس و از جنوب با مالزی و خلیج تایلند همسایه است. نام این کشور از زبان محلی آن برگرفته شده است که معنای سرزمین حوری می‌دهد. پرجمعیت‌ترین شهر تایلند، بانکوک است. زبان تایلندی یکی از قدیمی‌‌ترین زبان‌های شرق آسیا به شمار می‌رود که بیشتر مردم باوجود گویش‌های قومی بسیار، به آن صحبت می‌کنند. در واقع، تایلند زبان و الفبای خاص خود را دارد که برای بیشتر خارجی‌ها غیر قابل فهم است.

نکته جالب اینکه، پادشاه کشور تایلند با زبان منحصر به فرد خود صحبت می‌کند به طوری که در هیچ جای کشور کسی به این زبان صحبت نمی‌‌کند!

راز آسمان پایتخت

درباره فرهنگ و مردم تایلند باید گفت که مردم این کشور همواره لبخند به لب دارند و از همین روست که تایلند «سرزمین لبخندها» لقب گرفته است. این مردم، بسیار خوشرو هستند و همواره از رفتارهای توهین‌آمیز دوری می‌کنند. البته درباره اخلاقیات مردم این کشور، توریست‌ها باید بدانند که همچنین دست زدن به سر افراد یا اشاره با پا به چیزی یک رفتار توهین‌آمیز به شمار می‌رود. چراکه تایلندی‌ها معتقدند که سرمقدس‌ترین و پا پست‎ترین بخش بدن است!

گفتنی است که در نظر این مردم، کتاب‌ها ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارند به طوری که نباید آن‌ها را روی زمین قرار دهیم!

خوب است بدانیم تایلند کشوری بودایی است که در آن تصاویر بودا بسیار مقدس شمرده می‌شود و توهین به مقدسات مجازات و زندان دارد حتی اگر توریست خارجی مرتکب این عمل شود.

آب و هوای تایلند چگونه است؟

تایلند همانطور که اشاره شد، به دریا نزدیک است. پس طبیعی است که مسافران تور تایلند نوروز هم آب و هوای معتدل این سرزمین را تجربه کنند. شمال این کشور دارای جنگل‌ها و کوهستان‌های بسیاری است و در نقاط مرکزی آن می‌توان شالیزارهای سرسبز برنج را مشاهده کرد.

تایلند از میانه‌های بهمن تا اواسط خرداد گرم‌ترین روزهای خود را می‌گذراند. در این مدت، هوای تایلند به 34 درجه سانتی‌گراد می‌رسد اما همچنان خشک است. درحالی که از خرداد به بعد باران‌ها آغاز شده و تا آبان ادامه دارند. میانگین دما در فصول بارانی سال 29 درجه سانتی‌گراد است. علاقه‌مندان به سرما باید بدانند که از پس از این روزهای بارانی از اواسط آبان، تایلند سرد می‌شود. اما کدام یک از این فصول برای سفر به تایلند مناسب‌اند؟

بهترین زمان برای سفر به تایلند

آنطور که به نظر می‌رسد، بهترین زمان برای سفر به تایلند از اواخر پاییز تا اواسط بهار است و زمان طلایی آن تطیلات نوروزی به شمار می‌رود. در زمان تعطیلات نوروزی که هوای تایلند نیز گرم می‌شود می‌توان شاهد جشن آب نیز بود که یکی از جذاب‌ترین جشنواره‌های این کشور است.

سفر با تور نیز یکی از گزینه‌های سفر به این کشور پر رمز و راز به شمار می‌رود. تور تایلند نوروز بسیار پرطرفدار است. آژانس مانیاپرواز رویایی نیز این تور را ارائه می‌دهد. آژانس مانیاپرواز رویایی تور تایلند نوروز 1402 را نیز برای علاقه‌مندان به گردشگری در نظر گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : مانیا پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز