سفر به آرام ترین منطقه ترکیه/ بهترین آژانس برای رزرو تور 1403 مارماریس

بوزبورون-کاماپرس

افراد علاقه­‌مند به گذراندن تعطیلات عید نوروز در منطقه‌ای بکر و زیبا، همواره ترکیه را در صدر لیست خود قرار می­‌دهند، زیرا ترکیه پر از مناطق کوچک و بکری است که طبیعت چشم نواز و آب و هوایی مناسب دارد. یکی از این مناطق که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده، مارماریس نام دارد. این منطقه گذشته از زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیر و چشم نواز، از منظر بازرگانی نیز مورد توجه فعالان این حوزه قرار دارد.

کاماپرس در این گزارش جاذبه‌­های گردشگری و هتل‌­های مارماریس ترکیه را معرفی کرده است.

چرا سفر به مارماریس؟

قاعدتا افرادی که به طبیعت بکر و ناب و گشت و گذار در سواحل تمیز و آرام علاقه دارند، سفر به جزیره مارماریس گزینه اول آنان خواهد بود. این جزیره به اندازه استانبول و آنتالیا امکانات رفاهی ندارد، اما مورد علاقه مسافران و گردشگرانی است که از هیاهوی شهری و زندگی روزمره گریزان شده‌­اند. در واقع اگر زمان زیادی را بین مردم و در شلوغی شهرهای بزرگ می‌گذرانید و مایلید که در تعطیلات بهار به یک منطقه آرام و خوش آب و هوا سفر کنید، مارماریس بهترین گزینه است. نام این جزیره زیبا از سنگ مرمر گرفته شده است.

بوزبورون-کاماپرس

آثار باستانی و طبیعی مارماریس

جزیره مارماریس در عین جذابیت، پر رمز و راز هم هست، زیرا از میلیون‌ها سال پیش محل سکونت گروهی از انسان‌ها بوده است و به همین دلیل آثار تاریخی زیادی در آن وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها پرداخته شده است.

راز آسمان پایتخت

قلعه مارماریس: یکی از بهترین جاذبه‌های جزیره مارماریس، قلعه آن است که توسط ایونی‌ها قبل از میلاد مسیح ساخته شده است. این قلعه سنگی و تاریخی در جنگ جهانی اول مورد حمله فرانسوی‌ها قرار گرفت، اما پس از آن بازسازی شد. اکنون قلعه مارماریس به عنوان یک موزه بزرگ فعال است.

ویرانه‌های آموس: جاذبه دیگر جزیره مارماریس، ویرانه‌های یک سالن آمفی تئاتر با یک مجسمه و معبد قدیمی است که آموس نام دارد. این ویرانه تاریخی مدفن کتیبه‌ها و آثار زیادی از دوران قبل از میلاد مسیح است. آخرین بار در حفاری این ویرانه سه کتیبه بسیار قدیمی کشف شد که اکنون یکی از جاذبه‌های اصلی مارماریس محسوب می‌شود.

آرامگاه سارینا: مقبره یکی از پادشاه‌های یونان باستان به نام سارینا در مارماریس واقع شده که گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند و حتی معماران و علاقه­‌مندان به معماری، جذب حکاکی‌های این مقبره باستانی می‌شوند. این بنای 2000 ساله درست در دل صخره‌های کنار رود دالیان قرار گرفته است.

بوزبورون: جاذبه‌های مارماریس فقط به آثار تاریخی موجود در آن محدود نمی‌شود. این منطقه مکان‌های بکر و دست نخورده زیادی دارد که یکی از آن‌ها بوزبورن است. افرادی که مایل به گذراندن اوقات فراغت در آرامش هستند، با مراجعه به این منطقه می­توانند در فضایی ساکت و آرام قایقرانی کنند.

بوزبورون-کاماپرس

هتل‌های خوب مارماریس

انتخاب اقامتگاه، یکی از اصول اولیه برای گردشگری است؛ چرا که تاثیر مستقیمی بر کیفیت سفر می‌­گذارد. در ادامه، تعدادی از هتل‌های خوب مارماریس معرفی شده است.

هتل آیدال پرایم بیچ: آیدال پرایم بیچ، یک هتل پنج ستاره با امکانات اختصاصی در شهر مارماریس است. این هتل ساحل اختصاصی به همراه استخر و تراس آفتاب دارد. هتل مذکور برای افرادی مناسب است که مایلند صبح‌­ها از تراس اتاق خود، طبیعت بی‌نظیر منطقه مارماریس را تماشا کنند.

هتل آکوا: افرادی که به اقامت در نزدیکی ساحل مارماریس علاقه دارند، هتل پنج ستاره آکوا را باید در نظر داشته باشند. این هتل در منطقه خلیجی قرار گرفته و دارای امکانات رفاهی اعم از استخر روباز، سرپوشیده و سالن ورزشی است. چشم انداز بالکن اتاق‌های آن، خلیج یا باغ‌های سرسبز اطراف هتل است و انواع خدمات و امکانات رفاهی به مسافران این هتل ارائه می‌شود.

بوزبورون-کاماپرس

رزرو آسان تور مارماریس با “آریاک سفر”

در صورتی که برای سفر به مارماریس تصمیم قطعی گرفته­‌اید، اما می‌خواهید با آرامش از این منطقه دیدن کنید، رزرو تور مارماریس نوروز 1403 به شما توصیه می‌شود. آژانس گردشگری آریاک سفر برای این تور با قیمت مناسب برنامه‌­ریزی کرده و گردشگران از هر جای ایران این امکان را دارند که تور نوروز مارماریس آریاک سفر را رزرو کنند. به منظور انجام این کار کافی است که به وبسایت آریاک سفر به آدرس www.aryaktravel.com مراجعه کرده یا برای دریافت مشاوره رزرو تور با کارشناسان آن با شماره تلفن 02157816 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز