خدمات پرداخت الکترونیکی زیبال را در ۱۱ نکته بشناسید

مجموعه «زیبال» از سال 1396 در شتابدهنده فارابی کار خود را آغاز کرد. هدف این مجموعه ایجاد سرویس پرداخت در محل به منظور ایجاد ارتباطی بین کارتخوان‌ها و پلتفرم‌های آنلاین بود.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را برای آگاهی بیشتر خوانندگان و کاربران زیبال منتشر می‌کند؛

1. مجموعه زیبال توسط مهدی فاطمیان، محمد زمان زاده و سجاد شاهی بنیانگذاری شد. در این مجموعه، 11 نفر نیروی انسانی فعال مشغول به کار هستند.

2. درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت در محل و کیف پول از محصولات این مجموعه هستند. زیبال در حوزه سوییچینگ هوشمند، استرداد وجه، تسهیم و اعلان و گزارش‌ها به مشتریان خود سرویس ارائه ‌می‌دهد.

3. مستندات فنی، پلاگین‌ها، راهنما، وضعیت سرویس‌ها و پایداری پی.اس.پی‌ها به عنوان توسعه دهندگان این مجموعه شناخته می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

4. این مجموعه، اپلیکیشن درگاه پرداخت اینترنتی زیبال را نیز برای استفاده عموم در دسترس قرار داده است. پیشخوان و گزارش‌ها، مدیریت درگاه‌ها، مدیریت کیف پول‌ها، مدیریت تسویه‌ها و … به عنوان ویژگی‌های این اپلیکیشن اعلام شدند.

5. زیبال مورد اعتماد بیش از 200 کسب و کار و مجموعه‌ مانند اینوتکس، لندو، پارادیس هاب، میاره، اسپید، لینک اکپرس و … واقع شده است.

6. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی درباره آموزش دریافت کد رهگیری مالیاتی، افزونه حمایت مالی وردپرس، اثرات کرونا بر صنعت پرداخت در جهان، کیف پول کارمزد زیبال و … است.

7. تعرفه هر تراکنش در این مجموعه 0/5 درصد- تا سقف 4 هزار تومان- اعلام شد. در صورت انجام تعداد تراکنش‌های روزانه بیشتر از 100 عدد توسط کاربران، آن‌ها به منظور آگاهی از درصد تعرفه‌ها امکان تماس با تیم پشتیبانی زیبال را دارند.

8. کاربران در هنگام ساخت درگاه جدید، امکان انتخاب گزینه «بر عهده مشتری» را دارند. در این صورت کارمزد تراکنش‌ها از مشتری‌ها کسر می‌شود. کاربران جدید این مجموعه امکان استفاده از 15 روز رایگان هدیه عضویت در زیبال را دارند.

9. شرکت زیبال در سال 1397 از جانب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت دانش بنیان شناخته شد. همچنین این مجموعه در حال حاضر پرداخت یار رسمی شاپرک نیز است.

10. زیبال در یازدهمین جشنواره وب و موبایل سال 1397 حضور داشت. شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این رویداد به عنوان حامی طلایی و انحصاری نمایشگاه استارتاپی حضور داشت.

11. این مجموعه در فین استارز سال 1398 شرکت کرد. فین استارز، بزرگترین رویداد استارتاپ‌های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا است. همچنین زیبال در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ سال مذکور حضور داشت. الکامپ رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است.

مرتبط با : زیبال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز