زمان واریز یارانه های آذر اعلام شد/ از یارانه جدید رئیسی چه خبر؟

لست سکند
طبق اعلام رسانه‌ها، یارانه معیشتی بنزین همچون ماه‌های گذشته روز چهارشنبه دهم آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
به گزارش کاماپرس، میزان این یارانه که از آذر سال ۹۸ پرداخت می‌شود بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان است. براساس قانون پرداخت یارانه، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه ‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌ نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.
پربازدیدترین ویدیوی امروز را ببینید:
از بین یارانه‌بگیران، هفت میلیون سرپرست خانوار مرحله دوم وام یک میلیون تومانی خانوار را دریافت کردند که باید اقساط آن را از یارانه هر ماه پرداخت می‌کنند. در واقع یارانه معیشتی این خانوارها پس از کسر قسط وام واریز می‌شود، مبلغ این وام ۳۵ هزار تومان است.

یارانه نقدی کی واریز  می‌شود؟

«یارانه نقدی» که اولین و قدیمی‌ترین یارانه‌ای است که در دولت احمدی‌نژاد به صورت نقدی به مردم پرداخت شد، نیز در ماه آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. طبق اعلام رسانه‌ها، این یارانۀ ۴۵ هزار تومانی روز شنبه ۲۰ آذرماه واریز می‌شود.

از یارانه دولت رئیسی چه خبر؟

دولت سیزدهم پیش از این وعده داده بود که از آذرماه یارانه جدیدی را به پنج دهک اول پرداخت می‌کند که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود. اگرچه دولت پس از روی کار آمدن جزئیات دیگری از این یارانه منتشر نکرد اما محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس چمهور اعلام کرد که در آذرماه برای مردم خبرهای خوبی دارد. به نظر می‌رسد منظور دولت از خبر خوب، پرداخت یارانه جدید است؛ چرا که از سوی دیگر دولت به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است.
انتهای پیام
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز