زمان برگزاری نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف اعلام شد

هفتمین نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف به صورت آنلاین در استان‌های تهران، البرز، یزد، اصفهان و خراسان برگزار خواهد شد. این نمایشگاه از بیست و یکم تا بیست و هفتم خردادماه برای استان‌های ذکر شده دایر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هفتمین نمایشگاه استخدام و کارآموزی صدف به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. موقعیت‌های شغلی مطرح شده در این دوره از نمایشگاه کار مربوط به شرکت‌ها یکتانت، گلرنگ سیستم، خدمات انفورماتیک، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، حیات، فناوران اطلاعات خبره و روناش هستند. مجموعه‌های انتخاب، همکاران سیستم، پارس پک، دانشکار، ایران هتل آنلاین، داروسازی امین و پیام پرداز هم از دیگر شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف هستند.

متقاضیان برای شرکت در این دوره از نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف باید به سایت دانشکار دات نت مراجعه کنند.

درباره خدمات دانشکار

گروه دانشکار مرجعی برای کاریابی در حوزه‌های مختلف شغلی است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف این مجموعه ایجاد پل ارتباطی مناسب بین دانشجویان یا فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و همچنین کسب و کارهای مختلف عنوان شده است.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان مشاغل مختلف این امکان را دارند از فرصت‌های مختلفی، مانند نمایشگاه استخدام و کارآموزی آنلاین صدف، که توسط دانشکار برگزار می‌شود استفاده کرده و شغل مورد نظر خود را جست و جو کنند. دانشکار علاوه بر برگزاری انواع نمایشگاه استخدام و کارآموزی، خدمات دیگری مانند رزومه ساز، بوت کمپ‌های تخصصی، رویدادهای آموزشی و تست‌های شخصیت شناسی را هم ارائه می‌دهد.

این مجموعه برای شرکت‌هایی که به دنبال نیروی کار متخصص و کاربلد هستند هم مناسب به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که شرکت‌های مختلف همکار دانشکار در سایت این مجموعه معرفی شده‌اند و متقاضیان کاریابی می‌توانند اطلاعات درست درباره شرکت مورد نظر خود را به دست آورند.

انتهای پیام

مرتبط با : دانشکار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز