رونمایی سامسونگ از ماشین‌ لباسشویی‌ کم ‌مصرف

لست سکند

در یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری لوازم الکترونیکی مصرفی جهان (IFA) که در شهر برلین برگزار می‌شود. سامسونگ الکترونیکس از ماشین‌ لباسشویی‌ کم‌مصرف A-40% خود رونمایی کرد. سامسونگ در تلاش است با استفاده از تکنولوژی‌های نوین سبک زندگی کارآمد و سازگار با محیط زیست را ترویج دهد. این ماشین‌ لباسشویی کم ‌مصرف 10 کیلوگرمی در سه ماهه اول سال 2024 در بازارهای اروپا عرضه خواهد شد.

جونهوا لی، مدیر تیم تجربه مشتری برند سامسونگ در این باره گفت: «مدل‌های جدید ما، از نظر ارائه قابلیت‌های هوشمند و ارتقای بهره‌وری مصرف انرژی یک دستاورد جدید در عرصه فناوری محسوب می‌شوند».

بیشتر بخوانید:

بهره‌وری انرژی A

جدیدترین ماشین لباسشویی سامسونگ در سطح A بهره‌وری انرژی قرار دارد و قادر است میزان مصرف انرژی را تا 40 درصد کاهش ‌دهد. فناوری‌های پیشرفته به‌کار رفته در این مدل‌، به‌طور هوشمندانه‌ای عملکرد شست‌وشو را بهینه کرده و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

این لباسشویی‌ به برنامه SmartThings مجهز شده است که از طریق آن، کاربران قادر خواهند بود به راحتی مصرف برق روزانه، هفتگی و ماهانه خود را بررسی و مدیریت کنند. همچنین، هنگام شست‌وشو با حالت انرژی هوش مصنوعی، لباسشویی مصرف انرژی را تا  70درصد کاهش می‌دهد. برای این منظور از قابلیت Ecobubble استفاده می‌شود تا لباس‌ها به جای آب گرم، با آب سرد و در زمانی کمتر شسته شوند.

از دیگر ویژگی‌های این ماشین می‌توان به حالت AI Wash آن اشاره کرد که از حسگرهای پیشرفته جهت بهبود عملکرد شست‌وشو و به حداقل رساندن میزان مواد شوینده تشکیل شده است. این ویژگی با تشخیص وزن لباس، جنس پارچه و میزان کثیفی آنها، مصرف آب و مواد شوینده را به طور موثری کاهش می‌دهد.

از دیگر مزیت‌های این مدل جدید، می‌توان به فناوری Super Speed آن اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد لباس‌های خود را به‌سرعت و در کمترین زمان ممکن بشویند. این قابلیت، شست‌وشو را بدون کاهش کیفیت، تنها در  39دقیقه انجام می‌دهد. عملیات شست‌وشو و آبکشی در این حالت از طریق Speed Spray انجام می‌شود که با تسریع جریان قدرتمند آب، لباس‌ها را سریع‌تر خشک می‌کند.

رونمایی از پمپ حرارتی جدید (گرمایش عالی به همراه کاهش انرژی)

سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA از جدیدترین پمپ حرارتی EHS Mono R290 خود رونمایی کرد. این پمپ حرارتی به فناوری R290 مجهز شده است، این دستگاه خنک‌کننده شاخص پتانسیل گرمایش جهانی بسیار کمتری نسبت به سایر مبردها(خنک‌کننده‌ها) دارد. این پمپ حرارتی به‌عنوان یک سیستم گرمایشی فضاهای مسکونی می‌تواند جایگزین آبگرمکن‌های گازی شود. همچنین، این مدل قادر است آب‌گرم را تا دمای 75 درجه سانتیگراد برای مصارف خانگی فراهم آورد.

از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به، فناوری AL Energy Mode آن اشاره کرد. این هوش‌مصنوعی اطلاعات مصرفی کاربران را به‌صورت یک الگو در خود ذخیره می‌کند و دمای آب‌گرم خانگی را براساس همان تنظیم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز