سامسونگ از گلکسی واچ سیکس کلاسیک رونمایی کرد

دفتر شرکت سامسونگ الکترونیکس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا از عرضه گلکسی واچ سیکس کلاسیک به عنوان اولین نسخه ویژه این محصول در این بازار خبر داد. این نسخه ویژه به ‌نوعی ادای احترامی نمادین به میراث این ناحیه جغرافیایی در زمینه مشارکت‌های علمی و نوآوری در حوزه زمان، نجوم و ریاضیات است. هدف از عرضه نسخه ویژه این محصول، تقدیر از پیشگامان این علوم بوده و بر تاثیر قابل توجه این منطقه بر علم و نوآوری تاکید دارد.

این نسخه ویژه که با الهام از ستاره‌شناسان منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا طراحی شده، دارای یک قاب چرخشی بلک آسترو با ابعاد 47 میلی‌متر است و در بازارهای منتخب این منطقه در دسترس خواهد بود. این ساعت با یک بند پارچه‌ای اضافی و محصولات جانبی آن در فروشگاه‌های اختصاصی سامسونگ ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گلکسی واچ سیکس کلاسیک- کاماپرس

ساعت هوشمند جدید سامسونگ، یک اسطرلاب قدیمی را تداعی می‌کند که با طراحی امروزی و ویژگی‌های خاص، کاربران را مجذوب خود می‌کند. همچنین، قطب‌نمای رو آن، ذهن ما را بیشتر به سمت تصویر یک اسطرلاب و کارکرد آن می‌برد. علاوه بر این، قابلیت تعیین فازهای شمسی و قمری به کاربران امکان می‌دهد حرکات خورشید و ماه را روی مچ دست خود دنبال کنند.

راز آسمان پایتخت

گلکسی واچ سیکس کلاسیک- کاماپرس

با توجه به توانایی‌های این ساعت برای نمایش زمان، جهت و دوره‌های تغییر و تحول خورشید و ماه، صفحه ساعت به نوعی طراحی شده است که ترکیبی از دقت سنتی و زیبایی‌شناسی مدرن باشد. طراحی قاب نیز با الهام از ستارگان و ادغام آن با فناوری پیشرفته سامسونگ، حس و حال یک اسطرلاب باستانی را به مخاطب منتقل می‌کند.

عمر صاحب، مدیر بازاریابی سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا، در مورد این نسخه ویژه می‌گوید: «هدف از ارائه این نسخه ویژه از گلکسی واچ سیکس کلاسیک بزرگداشت و ادای احترام به نوآوران خاورمیانه و دستاوردهای تاریخی آنها در ریاضیات، علوم و نوآوری است. همان کسانی که با خلاقیت خود، مسیر را برای پیشگامان آینده منطقه هموار کرده‌اند. سامسونگ قویا به پتانسیل و جایگاه برجسته منطقه به عنوان یک مرکز جهانی نوآوری اعتقاد دارد. این رونمایی هیجان‌انگیز نقطه عطف دیگری در پیشرفت فناوری‌های ما و تاکیدی بر امکانات بی‌شمار منطقه خاورمیانه و آفریبا در راستای نوآوری‌های آتی است.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، به وبسایت رسمی سامسونگ مراجعه کنید.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌ بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی‌اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، تغییرات عمیقی در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و نمایشگرها است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب سایت مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز