رونمایی از سری جدید ساعت های هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز 4 مرداد طی مراسم رونمایی از محصولات جدید خود در سال ۲۰۲۳ گلکسی Watch6 و گلکسی Watch6 Classic را رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس گلکسی Watch6 راهنمایی جامع برای سلامت و تندرستی کاربران را ارائه می‌کند. این ساعت نسبت به سری قبل از خود نمایشگری بزرگ‌تر با روشنایی بیشتر داشته و با قاب باریک‌تری که دارد، ظرافت خاصی را به نمایش می‌گذارد. رابط کاربری تعاملی‌تر دیگر ویژگی ساعت هوشمند جدید سامسونگ است.
به گفته مدیر بخش تجربه کاربر شرکت سامسونگ این ساعت از طریق ارائه قابلیت‌هایی نظیر راهنمای خواب و تناسب اندام گرفته تا ارائه اطلاعات و بینش‌هایی در خصوص تغذیه شیوه‌های جدیدی جهت درک سلامت و تندرستی به کاربران عرضه می‌کند.

راهنمای شخصی‌سازی ‌شده برای سلامتی بیشتر شما؛ شروع با خواب

سری جدید گلکسی Watch6 اکنون با تکیه بر ویژگی‌هایی پیشرفته در زمینه خواب و سلامتی‌، تجزیه و تحلیل عمیقی از عوامل شناخت یک خواب باکیفیت ارائه می‌دهد که شامل کل زمان خواب، چرخه خواب، زمان بیداری و بازیابی فیزیکی و ذهنی است. این عوامل به کاربران کمک می‌کند کیفیت خواب هر شب خود را به‌طور دقیق درک کنند. همچنین قابلیت پیام‌های خواب ‌(Sleep Messages) که با همکاری بنیاد ملی خواب توسعه‌ داده شده‌ است نیز هر روز صبح بازخورد دقیقی در مورد سلامت خواب به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این گلکسی Watch6 با ارائه داده‌های مربوط به ثبات خواب کاربر، نشان می‌دهد که زمان خواب و بیداری او چقدر پایدار است؛ این قابلیت که Sleep Consistency نام دارد از طریق نمایش نماد یک حیوان انجام می‌شود و نشان‌دهنده نوع خواب کاربر است.


در طرف دیگر هنگامی که زمان خواب فرا می‌رسد، گلکسی Watch6می‌تواند با روشن کردن حالت خواب (Sleep Mode) و تغییر خودکار تنظیمات لوازم الکترونیکی خانه که به ساعت و گوشی متصل است، اعلان‌ها را بی‌صدا کند، نور نمایشگرها را کاهش دهد و حتی حسگر نامرئی مادون‌قرمز (LED) را نیز روی ساعت فعال کند. بدین ترتیب محیطی عالی برای خواب آماده می‌شود.
ویژگی‌های تناسب اندام نیز در این سری شخصی‌تر شده تا کاربران در طول مسیر سلامتی خود همواره انگیزه لازم را داشته باشند. اکنون این دستگاه‌ها با اندازه‌گیری‌های فیزیکی و کلیدی مانند سنجش تراکم ماهیچه‌های اسکلتی، میزان متابولیسم پایه و درصد آب بدن و همچنین درصد چربی بدن، تصویری کامل از فیزیک و تناسب اندام کاربر در جهت شناخت کامل ساختار جسمانی ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

برای کمک به کاربران، ویژگی جدید شخصی‌سازی شدهHeart Rate Zone طراحی شده که قابلیت‌های فیزیکی هر فرد را تجزیه و تحلیل می‌کند. این ویژگی پنج سطح بهینه‌شده برای تمرینات تعریف می‌کند تا هر کاربری بتواند براساس میزان توانایی خاص خود فعالیت کند. این سطوح شامل تمرین‌های سوزاندن چربی تا برنامه‌های هوازی و پرفشار می‌شود.
سری گلکسی Watch6 علاوه بر بیش از 100 برنامه نظارت بر تمرین اکنون به قابلیت جدید Track Run نیز مجهز شده است. این قابلیت مسیر دویدن کاربر را ثبت می‌کند. در طرف دیگر نیز قابلیتی به نام Custom Workout به کاربران اجازه می‌دهد تا روال‌هایی شخصی برای تمرین خود بسازند و پیگیری کنند.
علاوه بر قابلیت‌های اندازه‌گیری فشار خون و نوار قلب، به تازگی ویژگی جدید اعلان ریتم نامنظم قلب (Irregular Heart Rhythm Notification) به این جمع اضافه شده است. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند حتی در هنگام خواب با بررسی ریتم‌های قلب مشکوک به بیماری فیبریلاسیون دهلیزی (AFib)، درک کامل و جامعی از سلامت قلب خود داشته باشند.

طراحی بهبودیافته، مختص شما

سری گلکسی Watch6 به منظور ارتقای تجربه کاربران از لوازم پوشیدنی، با امکانات نظارتی بهتر، قدرت بیشتر و انتخاب‌های متنو‌ع‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر طراحی شده است. برای مثال صفحه نمایش این ساعت‌ها 20 درصد بزرگتر از نسخه‌ قبلی است و این ارتقا باعث ساده‌تر شدن خواندن و نوشتن روی آن می‌شود؛ زیرا متن بیشتری برای کاربر به نمایش در می‌آید و صفحه کلید بزرگتری نیز در دسترس او قرار خواهد گرفت. البته همه این موارد با حفظ اندازه راحت برای مچ دست کاربران طراحی شده است.
وضوح صفحه نمایش نیز بیشتر شده و اکنون به کمک روشنایی 2 هزار نیت و قابلیت تنظیم روشنایی نمایشگر همیشه روشن (Always On Display brightness adjustment) کاربران می‌توانند حتی زیر نور شدید خورشید از قابلیت‌های ساعت بهره ببرند. این ساعت با بهره‌مندی از پردازنده‌ای بهبودیافته و حافظه‌ای تقویت‌شده، تعاملات روان‌تر و سریع‌تری را برای هرکاربری فراهم می‌کند.


ساعت‌های جدید گلکسی سامسونگ به منظور پشتیبانی بهتر از نمایشگر بزرگ و روشن‌ خود، از ظرفیت باتری بیشتر و البته مصرف بهینه‌تر آن در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر بهره می‌برند. تنها با هشت دقیقه شارژ سریع، کاربران قادرند هشت ساعت دیگر به عمر باتری ساعت خود اضافه کنند که برای ثبت وضعیت خواب آن‌ها در طول شب عالی است.

ارتقای تجربه از مچ دست

سری گلکسی Watch6 علاوه بر قابلیت‌هایی که معرفی کردیم، امکانات گسترده‌تر دیگری نیز به مچ دست شما می‌آورد. کیف پول Samsung Wallet در این ساعت، دو قابلیت‌ Samsung Pay و Samsung Pass را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا کاربر بتواند گزینه‌های بیشتری از جمله: کارت شناسایی (ID)، بلیط‌ها، کارت‌های پرواز، کارت‌های اعتباری و همچنین کارت‌های عضویت را در ساعت خود جای دهد.
قابلیت ارتقایافته Gesture Control با دسترسی راحت‌تر و آسان‌تر در مدیریت برنامه‌ها، این امکان را به کاربر می‌دهد تا به کمک حرکات ساده‌، میانبرهای خود را تنظیم کنند و بدون لمس به اپلیکیشن‌ها و کنترل‌های دیگر دسترسی داشته باشند.

همچنین برنامه واتساپ امکان ارتباط با دوستان و آشنایان را برای کاربران گلکسی واچ ساده‌تر کرده و اکنون کاربران می‌توانند بدون نیاز به خارج کردن گوشی ارتباط خود را برقرار کنند. از پاییز امسال نیز اپلیکیشن‌های جدیدی از Google Calendar و Gmail که به صورت اختصاصی برای سیستم‌عامل Wear OS طراحی شده‌اند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. آن‌ها همچنین می‌توانند پیشرفت تناسب اندام یا داده‌های مربوط به تغذیه‌ خود را با به‌روزرسانی‌های برنامه‌های Peloton و MyFitnessPal راحت‌تر دنبال کنند؛ همچنین به زودی گزینه‌های پخش بیشتری با Audible در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رونمایی از سری جدید ساعت های هوشمند سامسونگ

  1. سمانه پایور گفته:

    عمه من گوشی ایفون داشت با ساعت هوشمندش گوشی تو اتوبوس ازش دزدیدن الان فقط ساعتش مونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز