رونمایی جدیدترین دستیار صوتی هوشمند/ انجام عملیات بانکی در کسری از ثانیه

تور لحظه آخری-کاماپرس

مدیرعامل شرکت هوش مصنوعی دلفین  از تولید آخرین محصول این شرکت تحت عنوان “دستیار صوتی هوشمند” خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

روزبه ترابی در گفت‌وگو با کاماپرس، با بیان اینکه دستیار صوتی هوشمند در واقع صوت را به command و دستور ‌تبدیل می‌کند، گفت: این محصول درصورت نصب در اپلیکیشن‌ها و برنامه‌‌ای مختلف، با بکارگیری به روزترین الگوریتم‌های پردازش صوت قادر است گفتار شما را تشخیص داده، مفهوم آن را درک کرده و ضمن تحلیل هوشمند اجزای آن، دستور مورد نظر شما را استخراج و اجرا کند.

وی در این رابطه با ذکر مثالی به اپلیکیشن‌های بانکی اشاره کرد و گفت: برای استفاده از اپلیکیشن‌های فعلی باید طی گذراندن چندین صفحه و انتخاب گزینه‌های مربوطه، سرویس مشخصی را اجرا و یا دریافت کرد. این در حالیست که در “دستیار صوتی هوشمند” می‌توان چندین دستور را تنها با بیان یک صوت کوتاه اجرا کرد.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه در مورد همین اپلیکیشن بانکی، با استفاده از دستیار صوتی هوشمند می توان تنها با ذکر جمله “فلان مقدار پول را به حساب فلان نفر بزن”، چندین مرحله شامل ورود به صفحه انتقال وجه، انتخاب نام، تایپ شماره حساب فرد مذکور، تایپ مبلغ مورد نظر و چندین صفحه دیگر را به یکباره حذف و در نهایت روند و پروسه انتقال وجه را کوتاه کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ترابی با بیان اینکه دستیار صوتی هوشمند جمله‌های عامیانه و کاربردی را نیز درک می‌کند، بیان کرد: به عنوان نمونه در همین جمله مذکور می‌تواند درک کند که منظور از کلمه “بزن” همان منتقل کردن وجه مورد نظر است.  همچنین می‌تواند نام فرد دریافت کننده وجه را از طریق صوت در کانتکت‌های موبایل فرد پیدا کرده و در صورت ذخیره بودن شماره حساب، پروسه انتقال وجه را تسریع و تسهیل کند.

مدیرعامل شرکت هوش مصنوعی دلفین در پایان با بیان اینکه این اپلیکیشن کاربردی به زودی رونمایی می‌شود، گفت: در واقع دستیار صوتی برای ارتقای رفاه حال کاربر و تسهیل و تسریع روند اجرای دستور و کامند در برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف تولید شده و هر نوع صوتی را سریعا تشخیص داده و نسبت به اجرای دستور بیان شده اقدام می‌کند. به عبارت دیگر عملاً مراحل مختلف موجود در اپلیکیشن‌ها را با یک جمله پر و اجرا می‌کند.

گفتنی است، شرکت هوش مصنوعی دلفین از سال 99 با هدف توسعه محصولات پیشرو بر پایه هوش مصنوعی و با دغدغه تولید محصولات نوآورانه، مبتنی بر تکنولوژی‌های روز و مطابق با نیازهای واقعی جامعه فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دلفین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز