رونمایی از گوشی آنر 90

سری آنر ۹۰ (HONOR 90) در ۲۹ می عرضه رسمی خواهد شد. آنر ۹۰ و آنرا ۹۰ پرو پیش از این نیز رونمایی شده بودند، انتظار می رود این سری ابتدا در چین و سپس در بازارهای جهانی عرضه شود.
به گزارش کاماپرس، طراحی این دو گوشی تغییر چندانی با مدل‌ پیشین خود یعنی آنر ۸۰ ندارد، تفاوت طراحی مدل معمولی و پرو نیز بیشتر بر روی حالت دوربین‌ها متمرکز شده است. شکل دوربین‌های آنر ۹۰ گرد و دوربین‌های آنر ۹۰ پرو شش ضلعی هستند که هر دو حالتی برآمده دارند.
تمام دکمه‌های فیزیکی در سمت راست، در هر دو گوشی قرار دارند و تصویری از زاویه روبروی آن منتشر نشده است، به همین دلیل مشخص نیست نمایشگر‌ها تخت و یا خمیده خواهند بود.
شایعات می‌گویند مدل پرو از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، صفحه نمایش آمولد کیو‌اچ‌دی پلاس، تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و شارژ ۹۰ واتی بهره‌مند شده است.
در مقابل مدل استاندارد آنر ۹۰ دارای شارژ ۶۶ واتی بوده که باعث می‌شود عملکرد کندتری نسبت به مدل پرو داشته باشد. همچنین به احتمال زیاد جنس هر دو گوشی از فلز و شیشه است.
آنر برای رونمایی از هر محصول دارای یک چرخه شش ماهه است و مدت کوتاهی پس از عرضه آنر ۸۰ به زودی آنر ۹۰ و ۹۰ پرو را ارائه خواهد کرد.
انتهای پیام
مرتبط با : آنر
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز