آخرین فرصت برای بازدید از دیگینتی پرستیژ در نمایشگاه خودرو

طبق آمار اعلام شده از نمایشگاه خودرو مشهد که از 9 شهریورماه آغاز به کار کرده و تا پایان وقت امروز 12 شهریورماه ادامه دارد، از خودرو دیگنیتی پرستیژ بازدید بیشتری به عمل آمده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خودروبانک، در رویداد نمایشگاه خودرو در مشهد که اهمیت بسیاری نیز در این صنعت دارد جدیدترین محصولات تولیدکنندگان و مونتاژکاران به نمایش در می‌آیند که گروه صنعتی بهمن یکی از متعدد شرکت کنندگان این رویداد بوده و محصولاتی همچون دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، کشنده امپاور 460 همچنین وانت کاپرا 2 فیس لیفت را رونمایی کرده و برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته است.

البته از میان محصولاتی که این گروه صنعتی برای بازدید به نمایشگاه ارائه کرده دیگنیتی پرستیژ بازدیدکنندگان بیشتری را به خود اختصاص داده و افتخاری برای بهمن موتور به همراه داشته است.

مشخصات ظاهری و فنی دیگنیتی پرستیژ گروه صنعتی بهمن

این محصول پر بازدید را می‌توان نسخه بهبودیافته دانگ فنگ آی ایکس 5 دانست که با نام دیگنیتی  وارد کشور شد ولی نسخه پرستیژ آن علاوه بر تغییرات ظاهری با ارتقا مشخصات فنی نیز همراه بوده است.

راز آسمان پایتخت

دیگنیتی پرستیژ به نمای جلوپنجره کهکشانی بزرگ و بدون حاشیه تجهیز شده که از هر طرف به چراغ‌های جلو متصل شده است. این خودرو بر روی رینگ‌های 20 اینچی سوار شده و در قسمت عقب به دیفیوزر مشکی، سراگزوزهای دوبل همچنین چراغ تجهیز شده که از طریق نوار باریکی به یکدیگر وصل شده‌اند. به سبب ظاهر می‌توان این خودرو را جذاب و جوان پسند دانست که احتمالا با عرضه در بازار پرفروش‌ خواهد بود.

این محصول از لحاظ فنی به موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ جی دی آ تجهیز شده که در زیر کاپوت قرار دارد و قدرتی برابر با 28 اسب بخار همچنین گشتاوری برابر با 355 نیوتن‌متر را از طریق گیربکس 6 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

فضای داخلی کابین دیگنیتی پرستیژ چگونه است؟

این خودرو از لحاظ داخل کابین به نمایشگر 10.25 اینچی، فرمان دی‌کات با دکمه‌های کنترلی، نشانگرهای پشت آمپر دیجیتالی، سیستم صوتی یا پونیر با 8 بلندگو همچنین سیستم نورپرازی با امکان تنظیم 7 رنگ متفاوت تجهیز شده است.

محصول جدید مدیران خودرو همچنین دارای امکانات و تجهیزات متعددی همچون ترمز ضدقفل آ بی اس و ای بی دی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سنسور فشار باد تایرها، دوربین 360 درجه، دوربین عقب، سیستم تشخیص مانع، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد و … است.

زمان عرضه محصول جدید بهمن موتور به بازار

طبق گفته مدیرعامل بهمن موترو دیگنیتی پرستیژ از ماه آینده در بازار عرضه می‌شود که رقیبی سرسخت برای خودرو کی ام سی کا7 کرمان موتور همچنین فونیکس تیگو 7 پرو مدیران خودرو خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز