رعایت کنترل های بهداشتی مقابله با کرونا در شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

لست سکند

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران با انتشار پست تصویری در شبکه اجتماعی این شرکت موارد کنترل های بهداشتی مقابله با کرونا در این مجموعه را به نمایش گذاشت.

به گزارش کاما پرس در پست منتشر شده در شبکه اجتماعی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران موارد بهداشتی مبارزه با شیوع کرونا از جمله استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله لازم بین کارگران در کارخانه این شرکت به خوبی قابل مشاهده است. ضمنا در این ویدئو کارکنان شرکت ارتعاشات صنعتی ایران توسط تیم کنترل بهداشت این شرکت، با دستگاه های تب سنج دیجیتال مورد ارزیابی قرار می گیرند. همچنین در این ویدئو ضدعفونی سطوح و بخش های مختلف شرکت ارتعاشات صنعتی ایران نیز به نمایش گذاشته شده است.
شرکت ارتعاشات صنعتی ایران با سابقه نیم قرن حضور در عرصه صنعت کشور، بیش از 30 سال است که در زمینه طراحی و تولید انواع لرزه‌گیرهای لاستیکی، اتصالات آکاردئونی، اتصالات پارچه‌ای و شيلنگ‌های فلزی و غير فلزی فعالیت می‌کند.
این شرکت با پرسنل 250 نفری که حدود 200 نفر از آنها در بخش تولید و سایر پرسنل در دفتر مرکزی و سایر دفاتر داخل و خارج از کشور فعالیت دارند، خدمات خود را به مشتریان ارائه می کند.
شرکت ارتعاشات صنعتی ایران با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب و با برخورداری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است طیف گسترده‌ای از انواع اتصالات انعطاف ‌پذیر را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب طراحی، تولید و عرضه کند.
در کارنامه شرکت ارتعاشات صنعتی ایران علاوه بر اخذ گواهینامه های متعدد از جمله استاندارد ایران گواهینامه‌های دیگری شامل مدیریت کیفیت ISO 9001 و مدیریت محیط زیست ISO 14001 نیز دیده می شود.

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : ارتعاشات صنعتی ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز