رشد چند هزار دلاری قیمت بیت کوین در یک روز!

لست سکند

اظهارات اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، باعث دلگرمی دارندگان بیت کوین و جهش قیمتی مجدد آن شد. در حال حاضر قیمت بیت کوین به 47 هزار و 746 دلار رسیده که نسبت به دیروز 4 هزار و 747 دلار رشد داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پس از نزول مداوم قیمت بیت کوین طی یک هفته اخیر، در حالی که شاخص ترس در بازار به سرعت رشد کرده بود، اظهارات اخیر پاول درباره عدم ممنوعیت رمزارزها در نظام بانکی آمریکا، موجب رشد سریع انواع ارزهای دیجیتال، به خصوص بیت کوین، شد. این عامل به همراه عوامل دیگر مثل تلاش شرکت ویزاکارد، یکی از مجموعه‌های معروف حوزه پرداخت، برای بهره گیری از ظرفیت بلاکچین اطمینان خاطر بیشتری را برای کاربران بازار رمزارزها به وجود آورد.

اتفاق مهم دیگری که از رشد قیمتی بیت کوین حمایت کرد، دریافت مجوز یک صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کوین در کشور سوئیس بود. این اولین صندوق سرمایه گذاری بیت کوین در جهان است که توسط موسسه پی وی بی پرنت بالموس و بانک زبا پایه گذاری شد.

راز آسمان پایتخت

همه گیر شدن استفاده از بیت کوین

به نظر دامنه استفاده از بیت کوین در کشورهای اروپایی و آمریکایی به سرعت در حال افزایش است. اخیرا جیسون استوارت، شهردار میسوری آمریکا، در جهت افزایش حمایت از بیت کوین اعلام کرده به تمامی خانواده‌ها کمک مالی هزار دلاری در قالب این رمزارز اعطا می‌کند. استوارت بیان کرده هدفش از این کار کاهش تاثیر منفی اقتصادی همه گیری ویروس کرونا در منطقه است. شهردار میسوری به قابلیت‌های انقلابی بیت کوین اعتماد دارد و به تغییرات زندگی بشر در آینده توسط این ارز دیجیتال معتقد است.

به گفته جیسون استوارت، مشکل اصلی حوزه رمزارزها عدم آموزش و درک درست مردم درباره آن‌ها است. استوارت اعلام کرده قبل از اعطای کمک مالی بیت کوینی به خانواده‌ها، برنامه‌هایی برای آموزش و چگونگی مدیریت درست این هدایای مالی انجام خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز