رشد شبانه قیمت سکه !

لست سکند

طلا و سکه تا اواسط روز جاری در مدار افزایش قیمت بودند. قیمت هر گرم طلای 18 عیار با رشد هزار و 100 تومانی نسبت به روز گذشته، یک میلیون و 170 هزار تومان شد. نرخ سکه امامی هم به مرز 11 میلیون و 830 هزار تومان رسید که در مقایسه با دیروز 0.21 درصد رشد داشت. رشد قیمت‌ها دیشب در معاملات پشت خطی اتفاق افتاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سکه و طلا اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روند قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته مسیر افزایشی را طی کرد. طبق اطلاعات ارائه شده از سوی تحلیلگران بازار طلا و سکه داخلی، فاصله ارزش ذاتی و بازاری سکه بسیار کم شده و این امر خرید فلز گرانبهای داخلی را برای معامله گران کم‌ریسک معقول کرده است.

با توجه به این موضوع می‌توان انتظار افزایش تقاضای واقعی سکه را طی روز جاری داشت. چون در این حالت بازیگران منطقی بیشتری جذب بازار سکه شده و این فلز گرانبها را می‌خرند. تحلیلگران فنی قبلا هم اشاره کرده بودند که با نزدیک شدن سکه به محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومانی، معامله گران بیشتری به بازار وارد شده و خرید می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته گروهی از معامله گران این بازار معتقدند که این روند افزایش قیمتی کوتاه مدت است و قیمت سکه در میان مدت کاهش پیدا می‌کند. در واقع به اعتقاد این گروه، کاهش حباب سکه به معنای پایین آمدن جذابیت فلز گرانبهای داخلی برای معامله گران است. در چنین اوضاعی تقاضا برای خرید سکه کاهش پیدا می‌کند و قیمت آن تغییرات چندانی ندارد.

قیمت اونس همچنان کاهشی است

قیمت اونس همچنان در مدار کاهشی قرار دارد. در حال حاضر هر اونس نسبت به دیروز کاهش قیمت 7.09 درصدی داشته و به محدوده هزار و 782 دلاری رسیده است. خبرگزاری سی‌ان‌بی‌سی گزارش داد که قیمت جهانی طلا در معاملات امروز تحت تاثیر برخورد محتاطانه سرمایه گذاران با خبرهای فدرال رزرو افت کرد. فدرال رزرو اعلام کرده که قصد دارد مشوق‌های مالی را کاهش دهد که این امر باعث افزایش نرخ بهره و کاهش قیمت طلا خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز