راه‌ هایی برای ایجاد یک لابی گرم و دلپذیر

در علم طراحی داخلی و دکوراسیون، ورودی ساختمان نقشی مشابه ویترین مغازه داشته و بیشترین تاثیر را بر بازدیدکننده می‌گذارد. اولین فضایی که مهمان با آن مواجه می‌شود، لابی و ورودی ساختمان بوده که همین مساله اهمیت آن را دو چندان می‌کند. نوع چیدمان و دکوراسیون ورودی ساختمان، فرصت عالی انتقال حس و انرژی مثبت به مهمانان را فراهم می‌کند. در این میان چه ایده‌ای بهتر از طراحی و ساخت دیوار خزه ای سبز که در ذات خود قابلیت بالایی برای ایجاد و القای حس آرامش و گرمای دلپذیر خوش‌آمدگویی دارد.

در این گزارش شش ایده ناب برای دکوراسیون ورودی ساختمان با دیوار خزه‌ ای (ماس وال) معرفی شده است.

طراحی یک لابی پر جنب و جوش با ساخت دیوار خزه ‌ای

در اغلب ساختمان‌ها با لابی‌هایی بی روح و بدون حس و هیجان روبرو می‌شویم؛ در حالی که قسمت پذیرش و ورودی ساختمان، فرصتی عالی برای اثرگذاری بر مشتری در اختیار طراح و دکوراتور قرار داده است. ساخت دیوار سبز خزه‌ ای در ورودی نه تنها فضای شما را خنک و منحصر به فرد جلوه می‌دهد، بلکه می‌تواند تأثیر آرامش‌بخش فوق‌العاده‌ای بر بازدیدکنندگان بگذارد. ترکیبی از خزه‌ها با رنگ و بافت متنوع به خلق یک لابی و ورودی کاملاً پر هیجان و پر جنب و جوش کمک زیادی می‌کند.

لابی-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

تزئین دیوار لابی با قابی از خزه تثبیت شده

این خزه خاص و جذاب که با یک چوب مرغوب قاب شده، گزینه‌ای ایده‌آل برای دیوار لابی یا ورودی ساختمان است؛ چراکه می‌تواند اثری گرم و دلنشین بر ذهن بازدیدکنندگان به جا بگذارد. با استفاده از انواع قاب‌ها و پانل‌های ماس وال می‌توانید از مزایای طبیعت سبز در محیط خانه خود لذت برده و بدون هیچ دردسر و زحمت نگهداری خاصی از جادوی آن در فضا بهره‌مند شوید.

لابی-کاماپرس

قاب هنری خزه  رنگارنگ

قابی از خزه  رنگارنگ روی دیواری با رنگ خنثی، نه تنها اثری خاص و هنری محسوب شده، بلکه حسی توأم با صلح و آرامش را به بیننده القا می‌کند. برخلاف اغلب قاب‌های هنری خزه که رشد و بافت سبز را به تصویر می‌کشند، این الگو با بکارگیری رنگ‌ و بافت متنوع در کنار هم، یک انتزاع زیبا خلق کرده است.

لابی-کاماپرس

خلق اثری ناب با ساخت دیوار خزه ای در لابی ساختمان

در این ایده، انواع مختلفی از خزه به شکلی هنرمندانه در کنار هم قرار گرفته و گرمای دکور لابی را بیش از پیش دلنواز و دلگرم کننده می‌کند. تصویر به گونه‌ای طراحی شده که برای لمس و درک آن نیازی به نزدیک شدن به دیوار نیست؛ چراکه از خزه‌های طبیعی و نرم به شکلی خاص و منحصربفرد برای خلق آن استفاده شده است. این اثر توجه هر فردی را به خود جلب کرده و به تر و تازگی محیط و آرام کردن ذهن مهمان و بازدید کننده کمک زیادی می‌کند.

لابی-کاماپرس

ساخت باغ خزه سفارشی در لابی

غنای بافت و رنگ این باغ خزه دیواری که به شکل سفارشی تهیه شده، هر بیننده‌ای را عاشق و شیدای خود می‌کند. خزه‌ها به دقت انتخاب شده و طی ترکیب با عنصر چوب، جذابیت و گرمای آن را دوچندان می‌کند. برای ساخت و طراحی این اثر می‌توان از انواع خزه و چوب با رنگ و بافت مختلف استفاده کرد که این مساله به نوع چیدمان لابی ساختمان و سلیقه مشتری بستگی دارد.

لابی-کاماپرس

ساخت دیوار خزه ای تفکیک کننده

اگر فضای لابی شما منظره دلپذیری ندارد، می‌توانید با ساخت یک دیوار سبز خزه ‌ای عمودی و تفکیک کننده، آن را جذاب و منحصر به‌فرد کنید. این باغ عمودی خیره کننده متشکل از گونه‌های مختلف خزه و ترکیب آن با سایر عناصر طراحی و معماری داخلی است. ماس وال عمودی، تنش و اضطراب را از فضا دور کرده و محیط را گرم و آرام می‌کند.

لابی-کاماپرس

اجرای انواع دیوارهای سبز خزه ای با “بست ماس”

بست‌ماس به عنوان اولین فروشگاه رسمی دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت در زمینه‌ فروش خزه، گیاهان تثبیت شده و گیاهان مخصوص محیط مرطوب در ایران، از سال 1395 فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خود در زمینه‌ تامین انواع خزه‌های زنده‌ محیط‌های مرطوب (تراریوم، پالوداریوم و …) را آغاز کرده است. این شرکت تاکنون موفق به نام‌گذاری بیش از۳۰ جنس خزه و سرخس در ایران شده است. بست‌ماس همچنین موفق به ثبت روشی نوین در تثبیت انواع خزه و گیاه در سازمان ثبت اختراعات ایران شده و از مهر 1397 به عنوان تولیدکننده‌ محصولات تثبیت‌شده در ایران و خاورمیانه فعالیت می‌کند. کارشناسان و مشاوران این مجموعه با سالها تجربه می‌توانند شما را در طراحی، ساخت و اجرای انواع دیوارهای سبز خزه ای همراهی کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز