راهنما خرید موتورسیکلت مناسب

موتورسیکلت
لست سکند

اگر عاشق خودرو هستید و از رانندگی لذت می‌برید، احتمالا به موتورسیکلت‌های جذاب هم علاقه‌ دارید. حال، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چرا موتورسیکلت، وسیله‌ی کارآمدی است.

به گزارش کاماپرس، برای کسانی که به دنیای سرعت علاقه دارند، راندن موتورسیکلت یک تجربه‌ی منحصر به فرد و کاملا متفاوت با رانندگی با خودرو خواهد بود. خرید این وسیله، می‌تواند سبک زندگی شما را تغییر دهد و حتی لذت‌بخش و اعتیادآور باشد. امروزه ثابت شده است که برای تفریح یا انجام کارهای روزمره، استفاده از موتورسیکلت، به شرط رعایت نکات ایمنی، نه‌نتها کارآمد و راهگشا خواهد بود؛ که صرفه‌ی اقتصادی بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

ترافیک سنگین کلان‌شهرها و افزایش یکباره قیمت خودرو باعث شده است تا افراد در انتخاب بهترین گزینه برای حمل‌ونقل روزانه خود بوده و همین عامل باعث شده است تا بیش از گذشته پای موتورسیکلت ‌های مختلف به کشور باز شود.

با گران شدن خودرو افراد به سمت بازار موتورسیکلت روی آورده‌اند، اما براساس گزارشهای میدانی از این بازار، قیمت این وسیله نقلیه هم حدودا افزایش ۱۰۰درصدی را داشته است؛ از این‌رو، رکود سنگینی در بازار موتورسیکلت نو حکم‌فرماست و افراد ترجیح می‌دهند فروشگاه هایی که دارای تخفیف در هنگام خرید موتور سیکلت هستند را برای گذران امور خود انتخاب کنند. خرید موتورسیکلت پیچیدگی و انعطاف مورد نیاز خود را می طلبد. به دلیل گستردگی بازار خرید و فروش موتورسیکلت، دشوار می شود قیمت مناسبی را برای موتورسیکلت خود دریافت کرد. اگر برای خرید یکی از این نوع وسیله نقلیه راهی بازار شده باشید، در این بازار با دیدن انواع و اقسام موتورسیکلت ها خواه، ناخواه میان دوراهی انتخاب قرار می گیرید و این دقیقا نکته ای است که باید به بررسی آنها پرداخت. شما به عنوان خریداری غیرحرفه ای با توجه به نیاز و بودجه تان بهترین موتورسیکلت را انتخاب کرده و از سواری آن، البته با رعایت نکات ایمنی لذت می‌برید.
ایسنا در گزارشی افزود: موتورسیکلت به عنوان وسیله نقلیه ای اقتصادی در برخی کشورها مثل ایران و رهایی از ترافیک های خسته کننده، برندهای متفاوتی تولید و به بازار مصرف ارسال می شود، تا با کارایی های متفاوت مقابل خریداران قرار گیرد.
اولین نکته‌ای که در حین خرید موتورسیکلت باید به آن توجه کرد، خرید بر اساس نوع سی‌سی یا حجم موتور است که مهم‌ترین امر تأثیرگذار در قیمت است.
به برند و فنّاوری شرکت سازنده توجه کنید؛ چراکه یک کارخانه موتورساز معمولاً تمامی قطعاتی را که یک موتورسیکلت از آن تشکیل شده است تولید نمی‌کند و قطعات اصلی مثل لنت، لاستیک و چراغ‌ها از شرکت‌های معتبر خریداری می‌شود. یکی از عمده ترین گزینه ها بحث تعویض دنده در موتورسیکلت هاست که گروهی اعتقاد دارند موتورسیکلت های بدون کلاچ بهتر از کلاچ دارهاست، اما این موضوع به عقیده کارشناسان دقیقا به نوع استفاده فرد از موتورسیکلت بستگی خواهد داشت.
جزو هر گروه از مصرف‌کنندگان که هستید و هنوز برند موردنظرتان را انتخاب نکرده‌اید به این نکته توجه داشته باشید که موتورسیکلت وسیله‌ای مصرفی و دارای هزینه‌های جانبی و نگهداری است، بنابراین زمانی که قصد خرید موتوری صفرکیلومتر را دارید، ابتدا به خدمات پس از فروش و خوش‌نامی کارخانه سازنده آن توجه کنید و پس از آن به شرایط گارانتی خود فکر کنید. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که بسیاری از خریداران موتورسیکلت مرتکب آن می‌شوند، خرید موتوری با حداقل قیمت است؛ اما لازم به یادآوری است که اگرچه بازار این نوع وسیله همیشه داغ است و اما سازندگان از کیفیت بسیاری قطعات کاسته و حتی بیشتر از یک موتور گران‌قیمت باید خرج آن کرد.
تابستان فصل خرید و بازار طلایی موتورسیکلت است. جشنواره “حراج آخر فصل” فروشگاه اینترنتی آلباما شرایط ویژه‌ای را برای افرادی‌ است که قصد خرید موتورسیکلت دارند فراهم آورده تا خریداران مبلغ 000/000/5 ريال را برای خرید اول موتور سیکلت از فروشگاه هدیه بگیرند.
فروشگاه اینترنتی آلباما یک فروشگاهی که با سابقه موفق در حوزه خرید و فروش آنلاین موتور سیکلت و دوچرخه را داشته است. خریداران می‌توانند تمامی برندهای دلخواه که در سایت فروشگاه قابل مشاهده است را انتخاب کنند و بسته به شرایط مالی خود می توانید آن را خریداری کرده و هزینه آن را بپردازید. یکی از طرحهایی که می‌توان بعد از جشنواره “حراج آخر فصل” در فروشگاه اینترنتی آلباما به آن اشاره کرد، خرید اقساطی موتور سیکلت با وام 4درصد می باشد. این طرح در راستای وظیفه اجتماعی فروشگاه از قبال کمک هرچه بیشتر به صنعت موتور سیکلت کشور در زمینه تولید و فروش و ایجاد بستری مناسب برای خریداران در شرایط خاص اقتصادی می باشد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه اینترنتی آلباما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز