رئیسی در تدارک جام جهانی به قطر می‌رود !

لست سکند

محمد میرانی، رئیس کمیسیون گردشگری و عضو هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر گفت: احتمالا به زودی ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قطر می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ثبت‌نام اولیه برای جام جهانی فوتبال از ۱۹ ژانویه آغاز شد و دیروز ساعت ۱۳ به وقت دوحه به پایان رسید و 17 میلیون نفر برای خرید بلیت جام جهانی ثبت‌نام اولیه را انجام دادند.

رئیس جمهور به قطر می‌رود؟

محمد میرانی، رئیس کمیسیون گردشگری و عضو هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر به تجارت‌نیوز می‌گوید: احتمالا به زودی ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قطر می‌رود. امیدواریم در کنار دستاوردهای دیگر این سفر، ظرفیت‌های جدیدی برای حضور ایرانیان در رویداد جام جهانی برای تماشای بازی‌ها فراهم شود.

راز آسمان پایتخت

حدود 5 هزار ایرانی بلیت جام جهانی قطر خریده‌اند

یک عضو هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر نیز می‌گوید: با به پایان رسیدن مرحله اول ثبت‌نام،۱۷ میلیون بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فروخته شد. آمار دقیقی از سهم ایرانیان برای خرید بلیت در دست نیست، اما به نظر می‌رسد کمتر از پنج هزار نفر از ایرانیان ثبت‌نام کردند.

میرانی ادامه می‌دهد: ایرانیان همچنان در انتظار آغاز پیش‌فروش تور جام جهانی و بلاتکلیف هستند. در صورتی که نرخ‌های اعلام شده بالا باشد، جمعیت کمی از آنها از نزدیک بازی‌ها را تماشا می‌کنند.

عضو اتاق بازرگانی می‌گوید: بیشترین فروش بلیت نیز برای بازی نهایی جام جهانی فوتبال که در تاریخ هجدهم دسامبر ۲۰۲۲ در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود، ثبت شد.

میرانی می‌افزاید: بر اساس گزارش فیفا ۱٫۸ میلیون درخواست برای بلیت بازی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ ثبت شده است. البته از این میان ۴۰ هزار نفر به قید قرعه می‌توانند بازی نهایی جام جهانی را از نزدیک تماشا کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی ایران و قطر با همکاری فدراسیون فوتبال ایران و آژانس‌های مسافرتی در تلاش است تا شرایط حضور ایرانیان را در دوحه فراهم کند. امیدواریم بتوانیم با کاهش بهای تور، علاقمندان زیادی را در قطر پذیرا باشیم.

مردم مراقب کلاهبرداران باشند

له گفته میرانی، برخی از آژانس‌های هواپیمایی اقدام به پیش‌فروش تور جام جهانی ۲۰۲۲ کردند. مردم مراقب این کلاهبرداری‌ها باشند. هنوز هیچ پکیجی برای تور جام جهانی فوتبال وجود ندارد. فدراسیون فوتبال ایران نیز هیچ مجوزی را برای هیچ آژانسی صادر نکرده است.

محدودیت ویزا، قیمت بلیت و محدودیت واکسن‌های مورد تایید قطر از موانع ایرانیان برای حضور در جام جهانی به شمار می‌روند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز