ذرت سوپر سوئیت بیسین به زودی تولید می شود

ئرت شیرین
لست سکند

ذرت شیرین نوعی ذرت است که میزان قند بالایی دارد. ذرت شیرین در نتیجهٔ جهش برگشتی در ژن‌هایی که در درون‌دانه تبدیل قند به نشاسته را کنترل می‌کنند به وجود آمده‌است. ذرت شیرین باید به صورت نارس چیده شده و نه به عنوان غلات بلکه به عنوان سبزی آماده شده و مصرف شود.

به گزارش کاماپرس، از آنجایی که مرحلهٔ رسیدن ذرت به تبدیل قند آن به نشاسته مربوط است، ذرت شیرین در انبار نمی‌ماند و باید به صورت تازه، قبل از اینکه دانه‌های آن سفت و نشاسته‌دار شود، خورده شده، کنسرو، یا منجمد شود.

مدیرعامل گروه غذایی سحر با اشاره به ضرورت حفظ حقوق کشاورزان داخلی و همچنین خروج از مبحث واردات کالاهای تولیدی در این مجموعه اعلام کرد: هم اکنون تولید محصول «ذرت شیرین» در مجموعه سحر آغاز شده و محصول اولیه کشاورزی از داخل کشور تهیه و تامین می‌شود.
دنیای اقتصاد در گزارشی افزود: به گفته مسعود توتونچیان، ذرت سوپر سوئیت بیسین، برداشت شده از زمین‌های زراعی اراک امسال به عنوان محصول کشاورزی در حال فرآوری و تولید است و در سالی که نام جهش تولید بر آن نهاده شده است، جهش عظیمی در بحث خرید محصولات کشاورزی و تولید آن در مجموعه در حال رخ دادن است. توتونچیان از همکاران این مجموعه و شرکت الوندیاران سحر که در حمل محصولات کشاورزی به کارخانه همکاری می‌کنند، تشکر کرد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سحر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز