دورخیز بیت کوین برای قیمت‌های بالاتر از 50 هزار دلار!

بیت کوین امروز هم با رشد 155 دلاری که نسبت به روز گذشته داشته به محدوده قیمتی 48 هزار و 831 دلاری رسید. طی چند روز اخیر هم نوسانات بیت کوین در محدوده 46 تا 48 هزار دلاری بوده و هنوز این رمزارز پرهیجان نتوانسته مرز 50 هزار دلاری را در هم بشکند. داده‌های تازه از شبکه‌های تحلیلگر رمزارزها نشان دهنده بهبود احساسات حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال است. طی چند روز اخیر، افراد بیشتری نسبت به خرید بیت کوین و سرمایه گذاری در آن ابراز تمایل کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی کارشناسان حوزه رمزارزها معتقدند که اگر خریداران زیادی وارد بازار شوند، امکان صعود قیمتی بیت کوین به فراتر از مرز 50 هزار دلاری هم فراهم می‌شود! به گفته کنستانتین آنیسیموف، مدیر اجرایی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، افزایش قیمت اخیر هنوز نشان دهنده جهش گسترده نیست. آنیسیموف معتقد است که مقاومت اصلی بعدی در منطقه 50 هزار دلاری اتفاق می‌افتد.

تقریبا همگان بر این باورند که فراگیری بازار رمزارزها در سراسر دنیا اجتناب ناپذیر بوده و این موضوع باعث رشد مستمر قیمت آن‌ها خواهد شد. گزارش منتشر شده از موسسه کا.پی.ام.جی، فعال در زمینه رمزارزها، به خوبی رشد چشم گیر این بازار را در سال جاری نسبت به سال 2020 نشان می‌دهد. طبق این گزارش سرمایه زیادی از افراد حقیقی، کسب و کارها، دولت و حتی موسسات غیرمالی به بخش ارزهای دیجیتال روانه شده است.

راز آسمان پایتخت

آینده رمزارزها قابل پیش‌بینی نیست!

عده‌ای از صاحب نظران این بازار بر این موضوع تاکید دارند که ارزش بیت کوین و دیگر رمزارزها بر پایه حدس و گمان بوده و هیچ دلیل محکمی برای اتکا به این پیش بینی‌ها وجود ندارد. فردریک استانیلد، برنامه ریز و فعال حوزه مالی، در این خصوص به دارندگان ارزهای دیجیتال مختلف توصیه کرده که سرمایه گذاری خود را در این بازار محدود نکنند. همچنین هرگز رمزارزها را به عنوان هدفی برای پس انداز بازنشستگی و پرداخت بدهی با سود بالا قرار ندهند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز