دلار 600 تومان ارزان شد و به کانال 28 هزار تومان رفت

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز یکشنبه 13 مهرماه 1399 با کاهش 600 تومانی مواجه شد و  یک کانال عقب گرد کرد.

به گزارش کاماپرس، هنوز اخبار جدیدی از وضعیت سلامتی ترامپ منتشر نشده اما دلار امروز هم چون دیروز در تب و تاب کاهش قیمت است. زیر پوست بازار ارز انتظارات تورمی واسطه ها و بسیاری از مردم عادی در حال جنگیدن با عملیات ارزی بانک مرکزی به قصد کاهش نرخ ارز است و فعلا در این طناب کشی نگرانی از بدتر شدن حال ترامپ به نفع بازارساز تمام شده است.

به گفته برخی فعالان بازار آزاد ارز، اگر هر ساعت از شبانه روز خبری از وخیم شدن حال ترامپ برسد دلار در ایران سقوط شدیدی را آغاز خواهد کرد و چنانچه بهبودی ترامپ سریع اتفاق بیفتد می توان بازگشت دلار به مدار صعودی را به سادگی پیش بینی کرد.

دلار صرافی ملی به کانال 27 هزار تومانی رفت

با این اوصاف بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز یکشنبه 13 مهرماه 99 تا لحظه تنظیم این خبر – ساعت حدود 13 و 30 دقیقه – با کاهش ۲.۰۸ درصدی مواجه شده و 600 تومان نسبت به دیروز کمتر قیمت خورده است. بنابراین اسکناس آمریکایی از ۲۹,۵۰۰ (بیست و نه هزار و پانصد ) تومان به ۲۸,۹۰۰ (بیست و هشت هزار و نهصد) تومان رسیده است.

راز آسمان پایتخت

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی نیز امروز ۲۷,۷۸۰(بیست و هفت هزار و هفتصد و هشتاد تومان) اعلام شد که نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

در مقابل یورو همچون دیروز، امروز هم افزایشی بوده و قیمت آن به ۳۴,۵۷۶ (سی و چهار هزار و پانصد و هفتاد و شش ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱ درصدی داشته است.

همچنین درهم امارات (حواله) با کاهش ۱.۲۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۰۲۰ (هشت هزار و بیست ) تومان معامله شد.

لیر ترکیه امروز با کاهش ۱.۸۶ درصدی، از ۳,۸۲۰ (سه هزار و هشتصد و بیست ) تومان به ۳,۷۵۰ (سه هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز