دلار 100 تومان ارزان شد/ زور ماشه ته کشید؟

لست سکند

بازار ارز امروز هم مثل دیروز در شیب کاهش قیمت قرار داشت به نحوی که نرخ دلار با کاهش 100 تومانی به کف کانال 27 هزار تومانی نزدیک تر شد.

به گزارش کاماپرس، زورآزمایی معامله گران و دلالان برای دمیدن به هیجان بازار دلار از یک سو و بازارساز بازار ارزی کشور برای کاستن از این هیجان امروز نیز به نفع بازارساز به پایان رسید و دلار در معاملات بازار غیررسمی ارز امروز سه شنبه اول مهرماه 100 تومان دیگر عقب نشینی کرد.

این که دلار بتواند کف کانال 27 هزار تومانی را در روزهای آینده بشکند و به کانال پایین تر سقوط کند به عرضه های بازارساز بستگی زیادی دارد چرا که به نظر می رسد عامل هیجانی ماشه دیگر توان چندانی برای افزایش تقاضا در بازار ندارد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار در معاملات امروز بازار غیررسمی ارز به ۲۷,۱۵۰ (بیست و هفت هزار و یکصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۷ درصدی داشته است.

در مقابل یورو امروز روند صعودی در پیش گرفت و با افزایش ۰.۱۴ درصدی، از ۳۲,۰۱۸ (سی و دو هزار و هجده ) تومان به ۳۲,۰۶۵ (سی و دو هزار و شصت و پنج ) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

پوند هم امروز به ۳۴,۸۹۰ (سی و چهار هزار و هشتصد و نود ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۷ درصدی داشته است. در بازار امروز لیر ترکیه روند کاهشی داشتو  نسبت به روز قبل ، با ۲۷ تومان کاهش، ۳,۵۷۳ (سه هزار و پانصد و هفتاد و سه ) تومان نرخ گذاری شد.

نرخ دلار و یورو در صرافی ملی

نرخ خرید دلار آمریک در صرافی های بانکی امروز ۲۶,۸۵۰(بیست و شش هزار و هشتصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۹۵۰(بیست و شش هزار و نهصد و پنجاه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 31,600(سی و یک هزار و ششصد تومان) و قیمت فروش یورو 31,700(سی و یک هزار و هفتصد تومان) است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دلار 100 تومان ارزان شد/ زور ماشه ته کشید؟

  1. سینا گفته:

    خداوکیلی مردم رو چی فرض کردید .خجالت بکشید دلار صد تومان ارزان شد 😄😄مملکت رو به گند کشیدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز