دلار به 25 هزار و 700 تومان رسید/ مصوبه مجلس بهانه دلالان برای گرانی دلار

لست سکند

به گزارش رسانه ها امروز پنجشنبه 13 آذرماه 99 قیمت دلار نسبت به روز گذشته پائین تر آمده است و در ساعت تنظیم این خبر – ساعت حدود 13 – ارز آمریکایی در بازار غیررسمی ارز به قیمت 25 هزار و 700 تومان معامله می شود.

به گزارش کاماپرس، نوسان های دلار روی امواج سیاسی همچنان ادامه دارد و طرح مجلس برای کاهش همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی به دستاویزی برای دمیدن دلالان به حباب دلار تبدیل شده است.

از سوی دیگر سخنان اخیر بایدن نیز که به صورت دو پهلو به آمادگی برای بازگشت به برجام اشاره کرده ولی تلویحا شرط و شروطی برای این کار گذاشته نیز دست دلالان را برای گران کردن اسکناس آمریکایی بازتر کرده است.

یورو و درهم گران شدند

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۷۰۰ (بیست و پنج هزار و هفتصد ) تومان رسید. دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۹۸ درصدی، از ۲۴,۸۸۴ (بیست و چهار هزار و هشتصد و هشتاد و چهار ) تومان به ۲۵,۱۳۱ (بیست و پنج هزار و یکصد و سی و یک ) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

قیمت یورو در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۴۷ درصدی، از ۳۰,۷۶۵ (سی هزار و هفتصد و شصت و پنج ) تومان به ۳۰,۹۱۱ (سی هزار و نهصد و یازده ) تومان رسید.

نرخ درهم امارات (حواله)، امروز به ۷,۰۹۳ (هفت هزار و نود و سه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۴ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز