پایان دی ماه ؛ آخرین مهلت دریافت اینترنت هدیه دولت

امکان دریافت اینترنت هدیه دولت تا پایان دی ماه-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

وزیر ارتباطات اعلام کرد که فرصت ثبت نام برای دریافت بسته اینترنت هدیه دولت تا پایان دی ماه است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان دریافت بسته اینترنت هدیه دولت تا پایان دی‌ماه مهلت دارند که در این طرح ثبت نام کنند. به گفته وزیر ارتباطات تا امروز 3 میلیون و 500 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

به نقل از ایسنا، با گذشت چند سال از ثابت ماندن تعرفه‌های اینترنت، این تعرفه‌ها سه هفته قبل و با رعایت شرایطی از سوی رگولاتوری، حدود ۳۴ درصد افزایش یافت. به دنبال انجام این موضوع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارسال پیامکی به تمامی شهروندان از فعال سازی اینترنت رایگان خبر داد.

در پیامک ارسال شده زمان ثبت نام ۱۲ دی ماه اعلام شد اما در نهایت از دهم ماه جاری گزینه ثبت‌نام اینترنت رایگان برای همه شهروندان از طریق مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، فعال شد. در همان ابتدا، حداکثر زمان دریافت بسته اینترنتی تا هفته سوم دی ماه اعلام شد، اما عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در حاشیه جلسه هیأت دولت عنوان کرد که شهروندان تا آخر دی ماه برای دریافت بسته اینترنت هدیه دولت فرصت دارند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نحوه دریافت بسته اینترنت رایگان هدیه دولت

نحوه دریافت بسته اینترنتی رایگان اهدایی از سوی دولت به این صورت است که در قدم اول کاربران باید از میان شماره‌های خود یک شماره را برای دریافت این اینترنت انتخاب نمایند. سپس باید وارد سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir شده و پس از وارد کردن شماره موبایل و احراز هویت وارد صفحه اصلی شوند.

کاربران در مرحله بعد باید گزینه فعال سازی اینترنت رایگان را انتخاب کرده و در مرحله آخر شماره تلفنی که تمایل دارند این اینترنت بر روی آن فعال شود را وارد کرده و در نهایت بر روی کلید تأیید کلیک کنند.

حجم اینترنت رایگان هدیه دولت

به نقل از ایسنا، بسته اینترنتی هدیه دولت شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین الملل) است و مردم فرصت دارند تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ از این بسته استفاده کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز