درباره کرم های ساویز چه می‌دانید؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عوامل زیادی بر سلامت پوست و مو تاثیر دارد؛ نظیر آلودگی هوا که رطوبت پوست را از بین می‌برد و پوستی خشک و چروکیده به جا می‌گذارد. برای مراقبت از آنها، باید به دنبال لوازم آراشیی و بهداشتی مناسب و باکیفیت بود. مجموعه «سرمه ساویز» با نام تجاری «ساویز» در بین شرکت‌های فعال در این حوزه حرفی برای گفتن دارد. این گروه با شعار «با محصولات ساویز تازگی را حس کنید» از سال 1353 به فعالیت در حوزه سلامت پوست و مو پرداخته است.

کاماپرس در ادامه به بررسی چند نکته درباره برند ساویز می‌پردازد که دانستن آنها برای مصرف‌کنندگان و مشتریان؛ خالی از لطف نیست؛

1. از زمان تاسیس شرکت سرمه با نام تجاری «ساویز» نزدیک به نیم قرن می‌گذرد؛ این مجموعه به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول است. شرکت ساویز در مدت زمان کوتاهی بعد از افتتاح، توانست با ارائه محصولات باکیفیت، نظر مشتریان ایرانی را به خود جلب کند و به یکی از معتبرترین برندهای تولید کرم و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران تبدیل شود.

2. مجموعه‌ی ساویز با تقویت بخش‌های کنترل کیفیت، پژوهش، توسعه، برنامه‌ریزی و پشتیبانی، در راستای ارتقای کیفیت محصولات، بسته‌بندی‌های جدید و بکارگیری بهترین مواد اولیه از معتبرترین کمپانی‌های جهان، تلاش کرد.

3. فرهاد و مسعود نیل فروشان به همراه دو عضو دیگر، اعضای هیئت مدیره مجموعه ساویز را تشکیل می‌دهند. مسعود نیل فروشان نیز به عنوان مدیرعامل ساویز مشغول فعالیت است.

راز آسمان پایتخت

4. تولیدات ساویز در گروه‌های محصولات مراقبت از مو، مراقبت از پوست، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات هتلی دسته‌بندی می‌شود.

5.کرم کاسه‌ای عسل، هلو، سیب، بادام و… کرم ویتامین ای، کرم ترک پا، کرم دست و صورت با رایحه‌های مختلف در گروه محصولات مراقبت از پوست قرار دارد. از نمونه محصولات هتلی می‌توان خمیردندان، انواع شامپو و محصولات وی آی پی را نام برد.

کرم ویتامین ای و آی برای انواع پوست مناسب است. این محصول دارای روغن بادام است که گلیسیرین موجو در آن، پوست را مرطوب و نرم و از ترک خوردن آن جلوگیری می کند.

6. در گروه محصولات آرایشی می‌توان به رژلب، لاک ناخن، شیرپاک‌کن و کرم پودر ساویز اشاره کرد.

7. پرفروش ترین محصول ساویز در سایت دیجی کالا، ژل موی سر، بالم لب و ژل موی سر است.

8. تحقیق و توسعه در لابراتوارهای سرمه و شناخت نیاز مشتریان به محصولات طبیعی و باکیفیت منجر به تولید محصولات پوستی شد.

9. بنا به ادعای مدیران سایت شرکت، این مجموعه قصد دارد با تولید مرغوب‌ترین و گسترده‌ترین دامنه‌ی محصولات، متضمن بهداشت و سلامت مردم بوده و کسب اطمینان و رضایت مصرف‌کنندگان، بالاترین هدف این گروه است. .

10. ارتقا بهره‌وری، بهبود مستمر فرآیندها، پیشرفت سطح بهداشت محیط و محصول، افزایش فروش و گسترش تنوع سبد محصول از جمله اهداف شرکت ساویز است.

11. صفحه اینستاگرام برند ساویز، ۴۴ هزار دنبال کننده دارد.

مرتبط با : سرمه ساویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز