درباره جک برقی و انواعش چه می‌دانید؟

لست سکند

در قدیم برای امنیت مغاره‌ها از کرکره‌های دستی استفاده می‌کردند و چون در ساخت این کرکره‌ها، آهن بکار می‌رفت، به مرور این فلز در برابر وزش باد و باران نه تنها جلوه خود را از دست می‌داد که دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می‌شد. همین امر سبب شد تا تولیدکنندگان به ساخت حفاظ آکاردئونی روی بیاورند. از آنجایی که در ساخت این حفاظ نیز تولیدکنندگان، هزینه‌های زیادی متقبل می‌شدند، انواع کرکره‌های برقی طراحی و تولید شد.

به گزارش کاماپرس، امروزه استفاده از کرکره برقی بسیار رایج شده است و در بسیاری از اماکن نظیر سر در مغازه‌ها، درب پارکینگ، مراکز تجاری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نکاتی که در هنگام خرید کرکره برقی باید بدانید

کرکره‌های برقی به دلیل وجود امنیت بیشتر از حریم شخصی و شغلی افراد در برابر سارقان محافظت می‌کنند. کرکره‌هایی که جنس آلومینیومی دارند، نسبت به سایر فلزها در معرض فرسودگی بیشتری قرار دارند. قیمت کرکره‌های برقی با توجه به جنس و نوع تیغه‌ای که در آن بکار رفته است، و با توجه به محل نصب آن متفاوت است. این درب‌های اتوماتیک حتی بر روی پنجره‌های مسکونی نیز نصب می شوند. در هنگام خرید کرکره‌های برقی رنگی باید نسبت به نوع آلومینیوم به کار رفته در آن و نحوه تولید آن مطمئن شد.

لازم به ذکر است در ساخت کرکره‌های برقی گاهی اوقات برخی از افراد از جنس نامرغوب برای ساخت این محصول استفاده می‌کنند و همین امر موجب از کار افتادن زود هنگام کرکره می‌شود. مجموعه ایمن صنعت در حوزه ارائه خدمات در این زمینه آمادگی این را دارد که به مشتریان برای خرید این محصول خدمات ارائه دهد.

راز آسمان پایتخت

کرکره‌های برقی که در پارکینگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند به مراتب امنیتشان از درب‌های اتوماتیک بازویی بیشتر است. با این توضیح که میزان زمانی که درب پارکینگ بعد از خروج افراد بسته می‌شود از درب اتوماتیک بازویی کمتر است به همین دلیل به افراد توصیه می‌شود کرکره‌های برقی به دلیل استفاده از موتورهای چرخشی از دوام بیشتری نسبت به سایر درب‌ها برخوردارند.

یکی از اجزای کرکره‌های برقی، تیغه آن است که در ساخت کرکره اهمیت زیادی دارد. تیغه‌ها بر حسب قیمتشان به سه نوع تیغه آلومینیوم کرکره برقی پارکینگی، ترکیب تیغه آلومینیوم و شفاف برای پارکینگ و تیغه کرکره پلی کربنات شفاف برای پارکینگ تقسیم می‌شوند.

آشنایی بیشتر با جک برقی

جک برقی که عده‌ای آن را با نام جک پارکینگ، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ نیز می‌شناسند، یک سیستم اتوماتیک برای خودکار کردن درب پارکینگ و درب‌های ورودی حیاط است که در بازار نوع داخلی و خارجی آن برای فروش عرضه می‌شود. جک‌ها بسته به توانمندی‌شان در مکان موردنظر به کار می‌روند.از این ابزار مناسب برای ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری است. برای مثال یک جک برقی که برای تحمل فشار دربی با 200 کیلو ساخته شده است، برای میزان فشار بیشتر کارایی لازم را ندارد.

جک برقی از اجزایی مانند چشمی، ریموت، جک بازویی و مرکز فرمان تولید می‌شود. در «چشمی» جک برقی یک تکنولوژی به نام مادون رمز ووجد دارد که امکان مشاهده و تشخیص بودن و نبودن افراد را فراهم می‌آورد.

قدمت تولید این محصول به 20 سال قبل برمی‌گردد که امروزه استفاده از آن رواج پیدا کرده است و افراد در هنگام خروج از منزل و یا شرکت تنها با فشردن کلید ریموت از مکان موردنظر خود محافظت می‌کنند. جک‌ها بسته به وزن و عرض درب و تعداد تردد در روز، مدل‌های مختلفی دارند.

مجموعه ایمن صنعت در زمینه فروش و عرضه محصولات و تچهیزات پارکینگ‌ها و ساختمان‌ها در بازار فعالیت می‌کند. از دیگر خدمات این شرکت می‌توان به آماده‌سازی تجهیزات ترافیکی، آتش‌نشانی، صنایع امداد و نجات اشاره کرد.

مرتبط با : ایمن صنعت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز