داشتن پوستی یکدست و صاف با کرم پودر رویال اترنیتی

هر فردی به دنبال زیباتر جلوه دادن پوست صورت خود است و اگر جای جوش، آکنه و زخم داشته باشد، سعی در پوشاندن آن دارد. این موارد با استفاده از کرم پودر قابل پوشش است. بعضی از انواع کرم پودر، قابلیت‌های بیشتری نسبت به انواع معمولی دارند؛کرم پودر رویال اترنیتی یکی از آن‌ها است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا زمانی که شخصی باید به مهمانی یا دورهمی یا جلسه مهمی برود، نسبت به خوب ظاهر شدن خود حساس می‌شود. به همین دلیل برای چند دقیقه تلاش خواهد کرد تا تمام آسیب دیدگی صورت خود را کاهش دهد یا به حداقل برساند و با لوازم آرایشی مناسبی چهره خود را آراسته‌تر کند. معمولا اولین محصول آرایشی مورد استفاده برای شرکت در مهمانی‌ها، جلسات، عروسی و …، کرم پودر است.

دلیل عمده استفاده از کرم پودر چیست؟

در واقع کرم پودر پایه اصلی آرایش صورت خانم‌ها محسوب می‌شود. این نوع کرم‌ها نسبت به کرم‌های معمولی غلیظ‌تر هستند و به همین دلیل پوست صورت را به شکل خوبی می‌پوشانند. کرم پودر می‌تواند تا حدود زیادی عیب‌ها و مشکلات پوست صورت را کاهش دهد و حتی رنگ آن را یک تا چند درجه روشن‌تر یا تیره‌تر کند. بنابراین این نوع کرم‌ها علاوه بر رفع عیوب، تغییر حالتی در چهره فرد استفاده کننده نیز ایجاد خواهند کرد. اشخاصی که مایل به استفاده از کرم پودر هستند، باید به برند تولیدکننده و مواد به کار رفته در آن توجه کنند تا مشکلی برای پوست آن‌ها ایجاد نشود.

کرم پودر اترنیتی با بافتی نرم و سبک

قیمت؛ 420 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

برند آرایشی اترنیتی انواع کرم و کرم پودر را به بازار عرضه کرده است. کرم پودر رویال اترنیتی با اس پی اف 35 یکی از کرم پودرهای سه کاره است که بافتی نرم و سبکی اما قدرت پوشانندگی بالایی دارد. این ویژگی‌ها باعث خواهد شد تا پوست صورت مصرف کننده طبیعی جلوه کند و کاملا یکدست باشد. علاوه بر این موارد، کرم پوست سه کاره رویال مانع از ایجاد لک‌های جدید خواهد شد. هر فردی با هر نوع پوستی امکان خرید این کرم پودر سه کاره و استفاده از آن را دارد.

کرم سه کاره رویال اترنیتی دارای کلاژن است که پوست را جوان می‌کند. این کرم به عمق پوست مصرف کنندگان نفوذ کرده و رطوبت آن را بالاتر می‌برد. افرادی که از این کرم پودر استفاده می‌کنند، هیچ خط و خطوطی روی پوست آن‌ها ایجاد نخواهد شد و اصطلاحا پوششی یک دست و مات خواهند داشت. این کرم پودر در پنج طیف رنگی به بازار عرضه شده است. کرم پودر 30 میل رویال در فروشگاه تیسا پرفیوم وجود دارد که قیمت آن با تخفیف 7 درصدی به 420 هزار تومان می‌رسد.

کرم پودر سه کاره اترنیتی را از تیسا پرفیوم بخواهید

متقاضیان خرید این کرم پودر می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی تیسا پرفیوم، محصول اصل را با گارانتی تهیه کنند. فروشگاه تیسا علاوه بر تضمین اصل بودن کالا، خدمت ارسال سریع و مشاوره تخصصی را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است. این مجموعه دارای انواع لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و تمامی محصولات ارائه شده در آن دارای مجوزهای لازم از مراجع معتبر هستند. ضمنا تمامی فعالیت‌های این سایت تابع قوانین کشور است.

این فروشگاه اینترنتی همواره تلاش کرده بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا امکان رفع نیازهای هر فرد با هر سلیقه‌ای را داشته باشد. افرادی که در انتخاب کرم پودر سه کاره رویال و رنگ آن تردید دارند می‎‌توانند با شماره مشاور این مجموعه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

ضمنا علاوه بر خرید اینترنتی، امکان مراجعه حضوری به فروشگاه تیسا پرفیوم وجود دارد. ضمنا این مجموعه دارای پشتیبانی 24 ساعته است.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز