خرید دستگاه تصفیه آب با بودجه 4 میلیون تومان

ضرورت دستگاه تصفیه آب زمانی بیشتر مشخص می‌شود که آب شهری دارای املاح مضر و جامد باشد و خطری برای سلامتی افراد محسوب شود. چنین املاحی با جوشاندن آب از بین نمی‌روند و به مرور زمان می‌توانند باعث ایجاد بیماری‌های مختلف در افراد شوند. دستگاه‌های تصفیه آب خانگی می‌توانند آلاینده‌های مضر موجود در آب شهری را از بین ببرند.

کاماپرس در ادامه به معرفی چند مدل دستگاه تصفیه آب با بودجه چهار میلیون تومان می‌پردازد:

 

 دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل Korea-edition3800

این دستگاه تصفیه‌ آب خانگی هشت مرحله‌ای است و مخزن آن 16 لیتر ظرفیت دارد. سه مرحله اول فیلتراسیون در جهت حذف ذرات معلق مانند گرد و خاک، زنگ آهن، کلر و سموم شیمایی و رنگ‌های صنعتی با جرم یک تا پنج میکرون انجام می‌شود. مرحله چهارم با استفاده از فیلتر ممبران اسمز معکوس انجام می‌شود که انواع املاح و نمک‌های معدنی و مواد معدنی از آب حذف می‌شوند. مرحله پنجم این دستگاه با استفاده کربن نهایی انجام می‌شود. در فیلتر ششم معدنی‌ساز جهت اضافه کردن املاح معدنی مورد نیاز بدن که در مرحله چهارم حذف شده‌اند انجام می‌شود. در فیلتر هفتم آب به آب قلیایی تبدیل می‌شود و در نهایت در فیلتر آخر محافظ به عنوان جلوگیری از ورود ذرات ذغال به لایه‌های ممبران عمل می‌کند. این دستگاه به قیمت چهار  میلیون تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

دستگاه تصفیه آب شش مرحله‌ای سافت واتر مدل SWP

سافت واتر یکی از قدیمی‌ترین برندهای تصفیه آب در دنیا است و دارای استانداردهای جهانی است. این محصول با مخزن 16 لیتری در طی شش مرحله آب را تصفیه می‌کند. فیلتر اول برای حذف کدورت آب، گل و لای و شن و ماسه عمل می‌کند. فیلتر دوم در جهت حذف کلر، زنگ آهن و بوهای نامطبوع عمل می‌کند. در مرحله سوم کربن فعال باعث تکمیل فرآیندهای انجام شده در مرحله اول و دوم می‌شود. فیلتر چهارم نیز باعث حذف املاح مضر و مود غیر آلی حل‌شده و ویروس‌های موجود در آب می‌شود. در نهایت فیلتر پنجم طعم و بو آب را مطلوب کرده و فیلتر آخر مینرال‌ها و املاح معدنی را به آب اضافه می‌کند. این دستگاه به قیمت چهار میلیون تومان قابل خرید است.

بیشتر بخوانید: 

دستگاه تصفیه آب خانگی مکس گلد 845 X

این محصول با استفاده از فناوری‌های جدید و دستگاه‌های دور آرام تولید شده است. در دستگاه‌های تصفیه آب قدیمی آب تصفیه شده مجدد وارد شلنگ شده و احتمال این که دوباره توسط باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در شلنگ آلوده شود، وجود داشت. شلنگ نانو استفاده شده در این دستگاه از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند. این مدل نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر صدا کمتری دارد و از پمپ بی‌صدا در آن استفاده شده است. فیلترهای این دستگاه قابل تعویض هستند. این محصول به قیمت سه میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ مدل  1600RO-AF

این دستگاه مجهز به سیستم مکانیسم دوگانه اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون یو اف است. این دستگاه در طی 9 مرحله آب را تصفیه می‌کند و 16 لیتر ظرفیت دارد. این دستگاه دارای گیج خودکار، فیلترهایی بر پایه گیاهی و اتوفلش خودکار برای شست و شو ممبران‌ها است. قابلیت شست و شو خودکار فیلترها از مزیت‌های این مدل در مقایسه با مدل‌های قبلی است. این مدل به قیمت سه میلیون و 999 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 دستگاه تصفیه  آب آکوا کلیر مدل NEW DESIGN2020 – GTM10

در این دستگاه فیلترهایی بر پایه گیاهی، مخزن آنتی باکتریال، مگا بوستر پمپ قوی و شیر استیل جداگانه استفاده شده است. این دستگاه آب را در طی 10 مرحله فیلتراسیون می‌کند. همچنین این محصول دارای فیلتر آلومینابال اتوفلش خودکار برای شست و شوی ممبران است. ظرفیت مخزن این محصول 12 لیتر است. این دستگاه تصفیه آب به قیمت سه میلیون و 999 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز