گران ترین سرخ کن موجود در بازار چند؟

لست سکند

با پیشرفت تکنولوژی تعداد وسیله‌های آشپرخانه روز به روز بیشتر می‌شود و سرخ‌کن یکی دیگر از وسایلی است که به مرور زمان در جا خود را در بین سایر وسایل ضروری پیدا کرده است. سرخ‌کن مواد غذایی را با سرعت بالا و در یک درجه حرارت معین سرخ می‌کند و مشکلات مربوط به مصرف روغن زیاد و کثیف شدن آشپزخانه را حل می‌کند. قیمت برخی از این دستگاه‌ها به دلیل داشتن امکانات بیشتر بالاتر است.

کاماپرس در ادامه به بررسی گران‌ترین سرخ‎کن‌های موجود در بازار می‌پردازد:

سرخ‌ کن نینجا مدل ‎FG551

این سرخ‌کن با توان مصرفی هزار و 760 ولت تولید می‌شود و قابلیت برنامه‌ریزی برای پخت غذاهای مختلف را دارد. قابلیت گریل هوشمند این دستگاه امکان هواپز کردن چیپس‌ها را فراهم می‌کند. ظرفیت ایکس لارج این دستگاه امکان آماده‌سازی حجم بیشتری از غذا برای یک خانواده پرجمعیت را می‌دهد.  این سرخ‌کن دارای شش عملکرد مختلف گریل کردن، سرخ کردن و کباب کردن است. دماسنج هوشمند تعبیه‌شده در این دستگاه به طور مدام دما را در دو مکان برای نتایج دقیق‌تر کنترل می‌کند. این دستگاه یکی از گران‌ترین سرخ‌کن‌های موجود در بازار است و به قیمت 25 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سرخ کن فیلیپس پرمیوم ایرفرایر HD9860/90

این سرخ‌کن فیلیپس یک دستگاه با قابلیت هواپز است و به شما اجازه می‌دهد که سرخ کنید، گریل و کباب کنید. قابلیت هواپز امکان تهیه غذا سالم‌تر و با چربی کمتر را فراهم می‌کند. سیستم تشخیص خودکار قرار گرفته در این دستگاه به شما کمک می‌کند که نوع غذا را مشخص کنید تا خود دستگاه دما مورد نیاز برای پخت را تنظیم کند و بهترین طعم غذا را به دست آورید. این دستگاه گنجایش بیشتری دارد و با توان دو هزار و 200 واتی تولید می‌شود. این سرخ‌کن یکی دیگر از گران‌ترین سرخ‌کن‌های موجود در بازار است و به قیمت 18 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

انواع یخچال ساید بای ساید اسنوا چند؟

معرفی 5 مدل چای ساز ارزان و با کیفیت + قیمت

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF400UK

این سرخ‌کن دارای شش برنامه پخت مختلف است که به شما امکان می‌دهد متناسب به نوع غذا از آن‌ها استفاده کنید. این دستگاه دارای 9و نیم لیتر ظرفیت و دو سبد پخت مستقل است. دو سبد مستقل به شما این امکان را می‌دهد که دو غذا مختلف را در یک زمان با دماها و برنامه‌های مختلف آماده کنید و با استفاده از ویژگی همگام‌سازی هر دو را دقیقا در یک زمان سرو کنید. هر یک از سبدها 4.75 لیتر ظرفیت دارد و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. این سرخ‌کن به قیمت 17 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سرخ کن تفال مدل  AH9608

این سرخ‌کن دارای توان مصرقی هزار و 500 وات است و 9 برنامه مختلف پخت و پز دارد. سنسور هوشمند و خاموش‌کن خودکار یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه است. گنجایش این سرخ‌کن 1.7 لیتر است و 30 درصد زمان سرخ کمتری دارد. این محصول به عنوان هواپز نیز عمل می‌کند و بسیاری از مواد غذایی را بدون نیاز به روغن می‌پزد. این سرخ‌کن برای پختن سبزیجات و سالم، میوه، ماهی و گوشت مناسب است و دارای دستورالعمل‌های از پیش تعیین‌شده است. این دستگاه به قیمت 17 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سرخ کن بلک اندکر مدل AOF100B5

این سرخ‌کن می‌تواند با کمترین میزان روغن مصرفی غذا خوشمزه‌ای حاضر کند و عملکرد متفاوتی از سایر سرخ‌کن‌ها ارائه کند. این دستگاه دما 80 تا 200 درجه سانتی گراد دارد و می‌توان زمان پخت را تا 90 دقیقه تنطیم کرد. ظرفیت 12 لیتری امکان پخت غذاهایی مثل مرغ و ماهی که حجم زیادی دارند را فراهم می‌کند. در کنار این دستگاه یک جوجه گردان، دو سینی پخت و یک سبد سرخ‌کن نیز عرضه می‌شود. این دستگاه به قیمت 13 میلیون 860 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیپسنینجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز