خرید بهترین لوازم یدکی خودروهای خارجی

تور لحظه آخری-کاماپرس

با توجه به آنکه خودروهای خارجی در کشور طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است به مراتب بازار قطعات آن نیز افزایشی شده اما خرید این قطعات حساس برای خودروها نیازمند تحقیق و سپس خریدی مطمئن خواهد بود. به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران، طی 20 ماه گذشته به بیش از 2500 پرونده شکایت از فروش قطعات بی‌کیفیت در اتحادیه لوازم یدکی خودرو رسیدگی شده است که راه‌حل این مشکلات خرید لوازم یدکی از فروشندگان معتبر است.

بسیاری از فروشندگان بازار به ارائه لوازم یدکی باکیفیت می‌پردازند که بهمن یدک با بیش از 30 سال تجربه نیز یکی از این فروشندگان قطعات خودروهای خارجی است. کاماپرس در ادامه این مجموعه را معرفی خواهد کرد؛

بهمن یدک از 30 سال گذشته فعالیت خود را در زمینه تامین قطعات خودروهای خارجی آغاز کرد. این مجموعه ضمانت اصالت کالا، کیفیت و سرعت در ارسال کالا را از هدف‌های خود اعلام کرده است.

محصولات و خدمات بهمن یدک

از محصولات عرضه شده توسط بهمن یدک همچنین می‌توان به سیستم اگزوز، سیستم روشنایی، سیستم ترمز، سیستم تعلیق، قطعات صندلی، قطعات موتور، برف پاک‌کن، واشر، سیستم برق و غیره اشاره کرد.

تعمیرات موتور، گیربکس، جعبه فرمان، سیلندر ترمز، پمپ ترمز، پلوس، کولر، دینام، استارت و غیره را می‌توان از خدمات این مجموعه نام برد.

راز آسمان پایتخت

بهمن یدک تامین کننده لوازم یدکی انواع خودروهای خارجی و چینی همچون کروک، کوپه، هاچبک، شاسی بلند، وانت، ون و غیره است.

بهمن یدک در تهران واقع شده و متقاضیان برای اطلاعات بیشتر و خریداری محصولات می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بهمن یدک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز