خدمات ارزی بانک سامان؛ بهترین روش برای نقل و انتقال مطمئن انواع ارز

خدمات ارزی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

قوانین جدید بانک مرکزی و مصوبات دولتی فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران را ملزم می‌کند تا از خدمات ارزی موسسات معتبر یا بانک‌های دولتی و خصوصی استفاده کنند تا به جرم پولشویی، اختلاس و مسائل این چنینی برای آن‌ها مشکلی به وجود نیاید. همچنین استفاده از این خدمات باعث خواهد شد تا افراد برای نقل و انتقال ارز در عرصه بین المللی مشکلی نداشته و آسوده خاطر باشند.

به گزارش کاماپرس، خدمات ارزی یکی از خدمت‌های روتین و معمول بانک‌ها است که معمولا از ابتدا در این مجموعه‌ها ارائه می‌شد. اکنون نیز تمامی بانک‌های دولتی و خصوصی خدمات مربوط به نقل و انتقال ارزی، سپرده گذاری آن‌ها و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهند. معمولا هر بانکی براساس قوانین و شرایط ابلاغ شده از بانک مرکزی و قانون‌های داخل مجموعه، دسته‌ای از این خدمات را برای مشتریان خود تدارک دیده است. بانک سامان یکی از مجموعه‌های فعال خصوصی کشور است که انواع خدمات ارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد تا این افراد بتوانند در عرصه بین المللی به بهترین نحو و با آسودگی خاطر فعالیت کنند. در ادامه خدمات ارزی ارائه شده توسط بانک سامان معرفی خواهند شد؛

خدمات ارزی بانک سامان را بشناسید

بروات ارزی؛ افزایش سرعت انتقال پول برای فعالان اقتصادی

بانک سامان با توجه به تقاضای مشتریان خود و براساس مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پس از دریافت اسناد حمل از مشتری، برای پرداخت وجه به ذینفع به مبلغ اسناد حمل واصله، دستور پرداخت به بانک‌های کارگزار را ارسال می‌کند. دستور پرداخت مذکور یا به شکل دیداری یا مدت دار صادر خواهد شد.

فعالان و معامله گران اقتصادی با استفاده از این خدمت سرعت زیادی را درخصوص انتقال وجه به حساب ذی نفعان خود تجربه خواهند کرد. استفاده از شبکه کارگزاری متنوع و گسترده و پرداخت به اسعار گوناگون از جمله دیگر مزایایی این خدمت بانک سامان است.

هم اکنون امکان ثبت بروات ارزی بابت واردات کالا و خدمات مطابق موازین ارزی جاری در بانک سامان وجود دارد. همچنین خریداران ارزهای نیمایی از بانک مرکزی نیز می‌توانند برای این برات‌ها درخواست بدهند.

راز آسمان پایتخت

اعتبارات اسنادی وارداتی؛ بهترین وسیله پرداخت در بازرگانی

اعتبارات اسنادی در واقع همان سندهایی هستند که بانک‌ها و موسسات مالی برای افراد حقیقی یا حقوقی صادر می‌کنند تا به طرف مقابل آن‌ها در معامله برای پرداخت مبلغ توافق شده در موعد مقرر تعهد بدهند. یکی از شناخته شده‌ترین وسایل پرداخت در مبادلات بازرگانی بین المللی، اعتبارات اسنادی وارداتی است. هم اکنون بانک سامان این خدمت را به مشتریان خود در دو نوع اسنادی دیداری و مدت دار ارائه می‌دهد. تضمین پرداخت یک بانک به ذینفعان در مقابل ارائه اسناد طبق شرایط اعتبار، بالا بردن سطح امنیت معامله بین خریدار و فروشنده و وجود قوانین و مقررات استاندارد بین المللی از جمله مزایای این خدمت محسوب می‌شوند.

اعتبارات اسنادی صادراتی؛ بهترین روش برای دریافت وجوه ارزی

این بانک شرایطی را فراهم کرده تا اعتبارات اسنادی گشایش شده نزد بانک خریدار در خارج از کشور به ذی نفعان داخلی که نزد بانک سامان دارای حساب هستند ابلاغ و امکان معامله فراهم شود. امکان پرداخت عواید حاصل از اسناد حمل زودتر از سررسید پرداخت در قالب تسهیلات خرید دین به حساب ذی نفعان و دریافت وجود ارزی صادرکنندگان از کانال‌های کارگزاری مطمئن از جمله مزایای این خدمت هستند.

خدمات ارزی بانک سامان-کاماپرس

مختصری درباره بانک سامان بدانید

افرادی که مایل به دریافت هر یک از این خدمات بانک سامان هستند باید به صورت حضوری به یکی از شعب این مجموعه مراجعه کرده و برای آن درخواست بدهند. در صورتی که درخصوص هر یک از خدمات مذکور سوالی داشته باشید، کارشناسان این مجموعه به شما کمک خواهند کرد.

بانک سامان یکی از بانک‌های خصوصی فعال در ایران است که سال 1381 مجوز فعالیت دریافت کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات ارزی و غیرارزی، سپرده گذاری، بیمه و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز