خاص بودن لحظه تحویل سال نو در شرکت پاکسان

لست سکند

شرکت پاکسان امسال لحظه تحویل سال نو متفاوت و خاصی داشت چرا که در لحظه تحویل سال مدیرعامل این شرکت و معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در کنار کارگران خط تولید حضور داشتند.

به گزارش کاماپرس، بنا به اعلام پاکسان نیوز تحویل سال متفاوت در پاکسان، یکی از بزرگترین و باسابقه ترین شرکت های تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی در ایران و خاورمیانه، نوید آغاز سالی پربار برای این شرکت داشت.  شرکت پاکسان از اولین روز سال باتوجه به نام گذاری سال جدید به نام “جهش تولید” از سوی رهبر معظم انقلاب، تلاش خود را برای تحقق این شعار آغاز کرد.

شروع سال نو در کارخانه پاکسان با حضور مدیرعامل و معاون وزیر صنعت 

راز آسمان پایتخت

مراسم‌ تحویل سال 13۹۹در شرکت پاکسان با حضور دکتر مهدی صادقی‌نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن و تجرات و مهندس بابک مصطفایی مدیرعامل شرکت پاکسان و جمعی از مدیران و پرسنل این مجموعه برگزار شد.
با توجه به اینکه پرسنل خطوط تولیدی شرکت پاکسان در ایام نوروز نیز در این مجموعه برای تولید محصولات شوینده به منظور مقابله با ویروس کرونا مشغول به کار هستند، مهندس بابک مصطفایی مدیرعامل شرکت پاکسان، لحظه تحویل سال نو ۹۹ را در شرکت و در کنار پرسنل این مجموعه حضور یافت تا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنها در ایام تعطیلات نوروز موجبات دلگرمی آنان را فراهم کند. همچنین در این مراسم صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن و تجارت نیز در کنار کارگران پرتلاش این شرکت حضور یافت و از مدیرعامل و پرسنل تلاشگر این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است؛ شرکت پاکسان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان انواع مواد شوینده بهداشتی و صنعتی در ایران است که با بهره گیری از فناوری روز دنیا و با به کارگیری متخصصان مجرب،  به عنوان یکی از شرکت های پرچمدار بازار مواد شوینده و بهداشتی، شناخته می شود.

محصولات این شرکت با برندهای رخشا، گلی،سپید،  پوش، برف، نسیم، پونه، سیو، شبنم، گلنار و عروس و … در بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می شود.این شرکت در سال گذشته یک هزار ریال سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران خود تقسیم کرد.

مرتبط با : پاکسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز