حمایت مالی بیمه ما از برنامه عصر جدید

بیمه ما، به عنوان حامی برنامه عصر جدید، در چند حادثه‌ای که در تمرین و اجرا برای اجرا کنندگان این برنامه رخ داد، از آن‌ها حمایت و هزینه درمان آن‌ها را پرداخت کرد.

به گزارش کاماپرس، احسان علیخانی، مجری برنامه عصر جدید، بیان کرد: بیمه ما تنها شرکت بیمه بانک ملت است که در حوزه‌های خودرو، آتش سوزی، سیل، زلزله، باربری، تکمیلی درمان خانواده و کرونا خدمات ارائه می‌دهد و افراد می‌توانند شرایط آن را مشاهده و بیمه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

علیخانی اضافه کرد: این شرکت توانگری مالی بالایی دارد و همه افراد می‌توانند از خدمات این شرکت بهره ببرند.

شرکت بیمه ما، به منظور اجرای اهداف فرهنگی و اجتماعی خود، از ابتدای نوروز سال 1399 به عنوان حامی مالی عصر جدید با این برنامه همکاری خود را آغاز کرد. همچنین این شرکت تمامی شرکت کنندگان عصر جدید را هم تحت پوشش بیمه حوادث خود قرار می‌دهد.

بیمه ما در اپلیکیشن روبیکا صفحه دارد و کسانی که در نظرسنجی رایگان برنامه عصر جدید شرکت کنند می‌توانند از تخفیفات ویژه این مجموعه برای پوشش‌های بیمه‌ای برخوردار شوند.

راز آسمان پایتخت

شرکت بیمه ما در سال 1390 به ثبت رسید و یک سال بعد از ثبت، پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه‌های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی دریافت کرد. این مجموعه با بیش از 40 شعبه و 2 هزار نماینده فعال در بخش‌های مختلف کشور فعالیت می‌کند.

بیمه ما، در ماه جاری، برای نخستین بار اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برخط برای نمایندگان کرد که 400 نفر از نمایندگان در این دوره‌ها حضور دارند. این دوره شامل رشته‌های فنی اتومبیل، آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری، ریسک عمر و سرمایه گذاری، باربری و یک دوره بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری است که از شهریور ماه امسال شروع شد و در سال 1400 نیز به صورت غیرحضوری ادامه پیدا می‌کند.

 

اخبار مرتبط را بخوانید:

مرتبط با : بیمه ما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز