درباره بیمه ما و خدماتش چه می‌دانید؟

بیمه ما- سهامی عام- در سال 1390 پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه‌های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی دریافت کرد. تلاش در جهت توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه، ارائه مشاوره در امر بیمه‌گری، جذب و همکاری با نیروهای متخصص و مجرب بیمه‌ای، همکاری با کارگزاران بیمه، استفاده وسیع و گسترده از برنامه‌های آموزشی و تبلیغاتی جهت تحقق برنامه‌های شرکت و … از اهداف بیمه ما برشمرده می‌شود.

کاماپرس در ادامه 10 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که مطالعه آن برای علاقمندان به عرصه بیمه و فعالان این حوزه مفید است؛

1. بیمه ما در حال حاضر با مدیریت حجت بهاری‌فر در حال فعالیت است. هم اکنون این مجموعه بیش از 40 شعبه و 2 هزار نمایندگی فعال در نقاط مختلف کشور دارد.

2. خدمات بیمه‌ای این شرکت در حوزه‌های آتش‌سوزی، اتومبیل، اشخاص، انرژی، مهندسی، خاص، مسئولیت و … است. کارکنان قراردادی این مجموعه در پایان سال گذشته، 437 نفر اعلام شد.

3. شرکت‌های توسعه مالی مهر آیندگان، تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت، تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت، خرمندان صابر عصر از جمله سهام‌داران عمده این مجموعه محسوب می‌شود. شرکت‌های گروه مالی ملت، مدیریت سرمایه آتیه خواهان و بانک ملت نیز از دیگر سهام‌داران این مجموعه هستند.

راز آسمان پایتخت

4. بیمه ما در سال 1394 وارد بازار بورس شد. سهام این شرکت با نماد «وما» در بازار پایه زرد فرابورس عرضه می‌شود. بیمه ما در بخش بیمه و بازنشستگی، قسمت فعالیت‌هایی مالی و اجرایی قرار دارد.

5. سود سهام این مجموعه برای سال مالی گذشته، 380 ریال اعلام شد. نسبت توانگری مالی سال 1398 بیمه ما، 198 درصد بیان شد.

6. این مجموعه تاکنون تقدیرنامه جایزه ملی تعالی ارتباطات، بازاریابی و برندینگ، تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران، عنوان برتر روابط عمومی در رشته تبلیغات و … را کسب کرده است.

7. بیمه ما در نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته و هم‌چنین بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه که سال جاری برگزار شد، حضور داشت.

8. امسال این شرکت لوح «مدیر ارشد تعالی‌گر» و جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت را دریافت کرد.

9. سود خالص هر سهم بیمه ما، در شش ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل، 281 درصد رشد داشت. میزان سود خالص هر سهم در شش ماهه ابتدایی امسال، هزار و 605 ریال اعلام شد.

10. این شرکت در بهمن ماه سال جاری به دلیل ترویج و نهادینه سازی فرهنگ بیمه از طرف بیمه مرکزی، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

مرتبط با : بیمه ما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز