حمایت بانک سامان از صنعت سلولزی بهداشتی کشور

لست سکند

بانک سامان به منظور تامین نیاز داخلی و صرفه جویی در زمینه صنایع سلولزی، خدمات مالی ویژه‌ای به فعالان این حوزه ارائه می‌دهد. در واقع بانک سامان این کار را از طریق تامین سرمایه در گردش و تامین مالی مورد نیاز برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنایع سلولزی اعم از انواع تیشو، خمیر فلاف پالپ، پودر جاذب و سایر مواد اولیه مرتبط انجام می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، همچنین مشتریان این حوزه امکان استفاده از خدمات مشاوره‌ تخصصی این بانک را دارند. خدمات مذکور در خصوص راهکارهای موجود برای انجام دریافت و پرداخت‌های ارزی در شرایط تحریم است. به علاوه فعالان این صنعت در حوزه توسعه واحدهای تولیدی و ماشین آلات خطوط تولید نیز امکان استفاده از خدمت تامین مالی طرح‌های ایجادی یا توسعه‌ای این بانک را دارند. خدمات بانک سامان به متقاضیان این بخش در قالب‌های تامین مالی، اعتباری، ارزی و خدمات پایه و سایر خدمات نوین بانکی است.

بانک سامان با آگاهی از اهمیت صنایع سلولزی و بهداشتی در داخل، با اختصاص یک تیم بانکداری متخصص در حوزه مذکور، در شرایط تحریم، خدمات مشاوره‌ تخصصی و سایر موارد ذکر شده را برای فعالان صنعت سلولزی و بهداشتی ارائه می‌دهد.

حضور بانک سامان در نمایشگاه بین المللی مواد شوینده

راز آسمان پایتخت

بانک سامان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته نیز حضور داشت و گستره متنوعی از خدمات و محصولات خود را در همین حوزه ارائه داد. به علاوه بانک سامان با برنامه جدی خود برای حمایت از فعالان صنایع مختلف در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

این مجموعه در سال‌های گذشته به دلیل خدمات متنوع و کاملی که به واحدهای مختلف ارائه داده به انتخاب اول شرکت‌های تولیدی و صنعتی به ویژه واحدهای فعال در حوزه مواد شیمیایی تبدیل شده است. بانک سامان در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار متقاضیان این حوزه اقتصادی قرار داد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته از بیست و هشتم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. مجری برگزاری نمایشگاه مذکور شرکت سامع پاد نوین بوده و در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک کننده و محصولات و خدمات مرتبط با آن ارائه شد.

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز