حضور گروه صنعتی صفا در پانزدهمین نمایشگاه صنعت اراک

گروه صنعتی صفا -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گروه صنعتی صفا که در زمینه تولید مقاطع فولادی، سازه­‌های فلزی، صنعت پلیمر، سیم و کابل، نوشت­‌افزار و صنایع غذایی فعالیت می­‌کند، جهت معرفی آخرین دستاوردها ومحصولات خود در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی شرکت کرد.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی صفا از مجموعه شرکت­های صنعتی در حوزه‌­های مختلف تشکیل شده است که بزرگ‌ترین و قدیمی­‌ترین مجتمع­‌های تولیدی این گروه در استان مرکزی به نام “شرکت لوله و پروفیل ساوه” و “شرکت نورد و لوله صفا” است که در حوزه تولید انواع مقاطع فولادی جهت انتقال فراورده­‌های نفتی، انتقال آب و فاضلاب، صنایع خودروسازی سبک و سنگین، پروفیل­‌های خاص HSS جهت بلند مرتبه سازی و همچنین تولید مقاطع فولادی حاصل نورد گرم فعالیت می­‌کند. در این دوره از نمایشگاه تخصصی صنعت اراک، گروه صنعتی صفا و شرکت‌های زیرمجموعه آن جهت عرضه محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود حضور داشتند.

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت اراک به منظور حمایت از صنایع و تولید کالای ایرانی و صادرات برندهای تخصصی کشور، از روز سه شنبه 3 آبان ماه 1401 در فضایی بالغ بر 4 هزار مترمربع با حضور بیش از 100 واحد تولیدی و صنعتی در زمینه صنایع تولیدی، ماشین‌­آلات صنعتی و معدنی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و همچنین فعالان در حوزه تجهیزات صنعتی، فنی و مهندسی، صنایع ریلی، صنایع پیشرفته و ریخته‌گری، به مدت 4 روز در محل نمایشگاه‌های بین­‌المللی اراک برگزار شد. در این رویداد بیش از 200 میهمان داخلی و خارجی و فعالان اقتصادی حضور داشتند.

راز آسمان پایتخت

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : گروه صنعتی صفا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز