حضور فلامک ماشین در یکی از بزرگ ترین رخدادهای صنعتی و بازرگانی کشور

فلامک ماشین-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو یکی از بزرگترین رخدادهای صنعتی و البته بازرگانی کشور در حوزه قطعات و ماشین‌آلات است که در آبان ماه هر سال با حضور وزیر صنعت و معدن برگزار می‌شود. اما هدف برگزاری از این نمایشگاه، ارائه قابلیت شرکت‌ها و تولیدات آنها به سمت بازارهای گسترده‌تر است.

شرکت فلامک ماشین که از همان ابتدا با هدف آشنا نمودن مدیران و مسئولین سازمان‌ها به استفاده از دستگاه‌های نظافت مکانیزه در سال 1373 تاسیس شد، تلاش بر جا انداختن روی دیگری از صنعت را در عرصه مکانیزه و نظافت داشت. در ابتدا با توجه به عدم سابقه عرضه این محصولات در سطح کشور، تلاش گسترده‌ای جهت فراگیر نمودن استفاده از این تجهیزات آغاز و اقدامات عدیده‌ای در راستای تعریف این نیاز در بازار صنعت ایران صورت گرفت.

شرکت فلامک ماشین با حضور متعدد در نمایشگاه‌های بین‌المللی، از طریق تبلیغات گسترده در این زمینه توانست تا سهمی در سبد کالاهای صنعت ایران بدست آورده و گامی بلند در جهت خلق این نیاز در سطح کشور بردارد. این قدم سبب پیشرفت بسیار خوبی در عرصه برندینگ و آشنایی بیشتر مردم با این نام شد و همین امر باعث شد تا این روزها با گذشت بیش از 20 سال فعالیت مستمر، این شرکت استوار در این مسیر پر پیچ و خم قدم برداشته و مفتخر از این باشد که سهمی ناچیز در پیشرفت صنعت کشورمان داشته باشد.

فلامک ماشین-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

شرکت فلامک ماشین با داشتن سابقه طولانی و درخشان در زمینه عرضه ماشین‌آلات نظافت صنعتی، می‌تواند طیف گسترده‌ای از محصولات اعم از انواع زمین‌شوی صنعتی، جاروی شهری، مکنده، بخارشوی، واترجت، پولیشر، موکت شوی، ترولی و غیره را در دسترس مشتریان عزیز قرار دهد. شرکت فلامک ماشین دارای مهندسین و پرسنل زبده و آموزش دیده‌ای ایست که می‌توانند شما را در انتخاب دستگاه مناسب برای هر نوع کاربردی راهنمایی کنند. کلیه دستگاه‌های نظافت صنعتی فلامک ماشین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و از این رو مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده از محصولات این شرکت خرید و استفاده نمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : فلامک ماشین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز