حضور شرکت پیشگامان شیمی منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه ایروان

لست سکند

شرکت پیشگامان شیمی منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از صادرکنندگان برتر محصولات نفتی کشور با حضور در نمایشگاه معرفی توانمندی‌های مناطق آزاد اقتصادی ایران در ایروان، جدیدترین محصولات تولیدی این شرکت را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی کاماپرس به ایروان، شرکت پیشگامان شیمی منطقه آزاد انزلی از سال 1381 فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات نفتی آغاز کرد و با توسعه فعالیت‌ها در سال 99 به عنوان صادر کننده نمونه منطقه آزاد انزلی معرفی شد.

روغن پایه تصفیه مجدد و روغن موتور اولین محصولات تولیدی این شرکت بود. از سال 95 با تغییر نگرش به سمت صادرات محصولات نفتی و هیدروکربنی، این مجموعه به یکی از تولیدکنندگان میان دستی صنعت نفت در تولید انواع محصولات نفتی در منطقه آزاد انزلی تبدیل شد. اغلب محصولات توليدي اين شركت به كشورهاي حاشيه خليج فارس، هند، افغانستان و ترکیه صادر مي‌شود.

گفتنی است، 60 شرکت ایرانی حاضر در نمایشگاه مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی، در حوزه‌های صنایع ساختمانی، فلزی، قطعات خودرو، لوازم خانگی، شوینده، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، محصولات پالایشگاهی و شیمیایی، البسه، کیف و کفش، ارائه خدمات درمانی و پزشکی و گردشگری فعالیت می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

همچنین در حاشیه این رویداد نشست‌هایی با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی کشور ارمنستان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه مناطق آزاد تجاری ایران از دیروز 3 شهریور آغاز شده و برگزاری آن تا فردا 5 شهریور در مرکز نمایشگاهی ایروان ادامه دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : پیشگامان شیمی منطقه آزاد انزلی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز