جورچین بچینید و تخفیف خرید لوازم آرایشی بگیرید!

لست سکند

مجموعه روژا شاپ برای کاربران خود تخفیف در نظر گرفته که این تخفیفات در قالب طرح «تصویر رو بچین، تخفیف رو بگیر» اجرا شده است. مهلت شرکت در این مسابقه نهم تا هجدهم شهریورماه خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که در جورچین روژا شاپ شرکت کنند امکان استفاده از میزان تخفیف‌های مختلفی را دارند. سقف کد تخفیف 25 درصد اعلام شده است. روژا شاپ هر ماهه یک برنامه تخفیفی برای مشتریان همیشگی و دنبال کنندگان خود در اینستاگرام تدارک می‌بیند که این ماه به شکل طرح جورچین تصاویر تدارک دیده شد. نحوه بازی به این شکل است که کاربران باید کارت‌ها را به صورت حدسی برگردانند و تصویرها را با هم یکی کنند. اگر تمامی تصاویر در مدت زمان کمتر از 60 ثانیه با هم یکی شد، با توجه به امتیاز گرفته شده به وی کد تخفیف اعطا می‌شود. حال کاربران با کد تخفیف اخذ شده می‌توانند بدون محدودیت خرید داشته باشند.

روند مسابقه جورچین تصویر روژا و میزان تخفیف ها

بر اساس قوانین بازی، هر فردی سه مرتبه امکان بازی و گرفتن کد تخفیف را دارد. اما در صورتی که شخصی مایل باشد بیشتر در این بازی شرکت کند باید دوستان خود را هم به این چرخه دعوت کند. با معرفی هر فرد از جانب کاربران و بازی کردن آن‌ها، یک شانس مجدد برای شرکت در این بازی به وجود می‌آید. ضمنا مدت استفاده از کد تخفیف‌هایی که در این بازی گرفته شده، محدود خواهد بود. کاربران فرصت دارند تنها تا پایان بیست شهریورماه، یعنی یک شنبه دو هفته آینده، از کدهای تخفیف دریافت شده استفاده کنند. به نظر با توجه به تجربه‌های قبلی از برگزاری بازی‌ها و مسابقه‌های هیجانی روژا، این بار هم مانند دفعات گذشته میانگین بازدید از وبسایت این مجموعه به 2 میلیون مرتبه برسد.

درباره فروشگاه اینترنتی روژا و خدمات آن

مجموعه فروشگاه‌های روژا بالغ بر 25 سال سابقه در ارائه محصولات باکیفیت، مرغوب و بااصالت از برندهای معتبر آرایشی و بهداشتی جهانی دارد. هم اکنون فروشگاه اینترنتی روژا به دنبال ارائه خدمات و محصولات باکیفیت و قیمت مناسب در فضای آنلاین است. این فروشگاه اصالت تمام کالاهای ارائه شده را تضمین می‌کند. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی روژا انواع عطر زنانه و مردانه، محصولات بهداشتی، آرایشی، مو، لوازم برقی و … برندهای معروف دنیا را به مشتریان خود عرضه کرده است.

راز آسمان پایتخت

افرادی که در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نظر خود تردید دارند، می‌توانند از کارشناسان متخصص مجموعه روژا مشاوره بگیرند. کاربران از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 17 بعد از ظهر امکان تماس با کارشناسان مجموعه روژا شاپ را دارند.

مجموعه روژا شاپ به منظور راحتی مشتریان و برای جلب رضایت آن‌ها بازگشت کالاها را ضمانت کرده و تا 7 روز امکان برگشت هر کدام از محصولات وجود دارد. در صورتی که کاربران بالای 350 هزار تومان سفارش داشته باشند، ارسال به صورت رایگان برای آن‌ها به هر نقطه از کشور انجام می‌شود. افراد در صورت تمایل می‌توانند به صورت حضوری به شعب فروشگاه روژا مراجعه کرده و از آن خرید داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز