جزئیات وام 200 میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک سینا در طرحی تحت عنوان «ارمغان سینا» این امکان را فراهم آورده تا افراد با سپرده گذاری و ایجاد میانگین دو تا پنج ماهه امکان دریافت وام 200 میلیون تومانی را داشته باشند. منتهی مبلغ تسهیلات دریافتی از این طرح به میزان سپرده گذاری متقاضیان بستگی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به دریافت این نوع تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه داشته باشند. در غیر این صورت فرد باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه افتتاح کند. سود این وام 18 درصد اعلام شده، ضمنا کف مبلغ تسهیلات هم 5 میلیون تومان است. متقاضیان برای این نوع تسهیلات حتما باید ضامن رسمی معتبر یا سند ملکی را به بانک ارائه دهند. زمان بازپرداخت برای این وام هم با توجه به مبلغ تسهیلات و موارد این چینی تعیین می‌شود، اما حداکثر مدت آن 60 ماه است.

اخبار مهم را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مبلغ هزینه‌های جانبی برای وام 200 میلیون تومانی طرح ارمغان چقدر است؟

هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و در صورتی که سند ملکی به عنوان ضمانت ارائه شود، وام گیرنده باید یک میلیون تومان به بانک پرداخت کند. اما اگر ضامن رسمی ارائه شود، مبلغ هزینه جانبی کاهش پیدا خواهد کرد و 100 هزار تومان خواهد بود. طبق معمول قوانین بانکی، نداشتن بدهی معوق به شبکه بانکی و چک برگشتی برای دریافت وام ضروری است.

در صورتی که فرد وام 200 میلیون تومانی را با نرخ سود 18 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه دریافت کند، باید ماهیانه 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان قسط بپردازد. کل سود این مقدار وام، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و جمع مبلغ وام و سود آن 305 میلیون و 721 هزار و 129 تومان است.

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “جزئیات وام 200 میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

    • امیرحسین گفته:

      با توجه به تورمی که کشور داره این سود اصلا چیز خاصی نیس چون شما هرچی با این وام بخرید بعد پنج سال که قسطات تموم بشه ارزشش حداقل دو برابر این وام و سودش هست

  1. سید جعفر اسماعیلی گفته:

    با سلام و درود خدمت شما سوال بنده برای وام ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومانی این هستش که برای بعدی مسکن یا همان رهن خانه می خواهم شرایط به چه صورت است ست و چند تا ضامن میخواد و از کجا باید شروع کنم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز