جدیدترین ماشین عضلانی دوج چارجر رونمایی شد (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

به جرأت می توان گفت هیچ سدان عضلانی دیگری مانند دوج چارجر ترکیبی از عملکرد بالا و راحتی را یکجا گرد نیاورده است. شتاب این خودرو بی نظیر است و ترمزهای قوی نیز به خوبی عمل می کنند. با این که موتور هشت سیلندر آن ممکن است قدری پرمصرف باشد ولی یک سواری پرشور و هیجان در اختیار سرنشینانش قرار می دهد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که دوج چارجر هل کت جدید را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، دوج چارجر یکی از برجسته ترین خودروهای عضلانی است که نسل کنونی آن بیش از ده سال است که با ماست. البته در این مدت به روزرسانی های زیادی روی آن صورت گرفته است و نسخه های مختلف آن مانند هل کت، ردآیز، اسکات پکس و وایلدبادی تلاش کرده اند این سدان بزرگ را به روز نگه دارند.

در میان نسخه های مختلف دوج چارجر، دوج اس آر تی ردآی با برخورداری از یک موتور هشت سیلندر 807 اسب بخاری بالاترین عملکرد را دارد و کابوسی ترسناک برای رقبایش به شمار می آید.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات ایمنی دوج چارجر مدل 2023 می توان به سیستم هشدار تصادف از جلو به همراه ترمز اکتیو، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار نقاط کور، دوربین دید عقب و نوربالای اتوماتیک اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : دوج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز