جدیدترین قیمت شاهین دست دوم در بازار شب عید

بررسی بازار خودرو در سایت‌های آنلاین نشان می‌دهد که قیمت خودروی شاهین دست دوم بین 540 تا 680 تومان در نوسان است که این موضوع به میزان کارکرد و مدل خودرو نیز بستگی دارد.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو در روزهای اخیر دوباره پر نوسان ظاهر شده است، به طوری که قیمت خودروهای داخلی روزانه بین 10 تا 20 میلیون تومان تغییر می‌کند که عمدتا تحت تاثیر سیگنال قیمت ارز است.

نگرانی درباره آینده بازار خودرو باعث شده تقاضا برای خودروهای کارکرده افزایش چشمگیری داشته باشد. به ویژه در هفته‌های اخیر که در آستانه تعطیلات نوروز قرار داریم و برخی خانواده‌ها به دنبال خرید خودرو برای مسافرت هستند، منجر شده خودروهای سدان خانوادگی پرتقاضا شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

خودروی شاهین جزو آن دسته از خودروهایی است که ظاهر تقریبا مدرنی دارد اما از نظر آپشن و کارایی ضعیف‌تر از خودروهای چینی و برخی خودروهای داخلی است. با توجه به اینکه این خودرو قیمت اقتصادی‌تری دارد در این گزارش بازار این خودرو مورد بررسی قرار گرفته است.

شاهین مدل G 1400

این خودرو که 13 هزار کیلومتر کارکرد دارد با موتور سالم و بدنه بدون خط و خش با قیمت 640 میلیون تومان آگهی شده است.

شاهین مدل G 1402

اینن خودرو گرچه مدل 1402 است اما بیش از 11 هزار کیلومتر پیمایش داشته و 6 ماه از مهلت بیمه آن باقی مانده است. این خودرو با قیمت 680 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین مدل G 1401

این خودرو با پیمایش 20 هزار کیلومتر و 2 ماه مهلت بیمه با قیمت 650 میلیون تومان در سایت های فروش آنلاین عرضه شده است. این خودرو از نظر موتور و بدنه سالم است.

شاهین مدل G 1400

این خودرو با وجود اینکه دو سال از عمر آن می گذرد اما حدود 70 هزار کیلومتر کارکرده است. این خودرو دارای 6 ماه مهلت بیمه بوده و از نظر موتور و بدنه هم سالم است. این خودرو 590 میلیون تومان قیمت دارد.

شاهین مدل G 1401

این خودرو 26 هزار کیلومتر کارکرده است شاسی عقب آن ضربه خورده و در بدنه دارای رنگ است. خودرو مذکور  6 ماه بیمه دارد و با قیمت 56 میلیون تومان در بازار آگهی شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز