جدیدترین تغییرات تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۴

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت سامسونگ در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۴ از جدیدترین مدل‌های تلویزیون فریم رونمایی کرد. این مدل از تلویزیون‌ها اغلب به خاطر طراحی خاص، هنرمندانه و چشم‌نواز خود مورد استقبال قرار می‌گیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سی ان ان، این نمایشگاه یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌های الکترونیک در جهان است که به طور سالیانه در لاس وگاس، نوادا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

امسال نیز غول‌های فناوری نظیر سامسونگ، آی‌بی‌ام، اینتل و… محصولات و ابتکارات جدید خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

راز آسمان پایتخت

تلویزیون‌های جدید سامسونگ با ویژگی‌های جذابی نظیر مدیریت انرژی و بهبود کیفیت تصاویر به میدان آمده‌اند، این برند همچنین یک آرت مود یا حالت هنری جدید معرفی کرده که با کاهش نرخ تازه‌سازی از ۱۲۰ به ۶۰ هرتز، منجر به صرفه‌جویی بالقوه انرژی تا ۱۰ درصد می‌شود.

لازم به ذکر است، سامسونگ برای بهبود هر چه بیشتر آرت مود، همکاری خود با شرکت گرافیکی پنتون را گسترش داده و ارائه محتوای خاص در فروشگاه آنلاین هنری را تضمین می‌کند.

مهم‌تر از همه این شرکت برای رفع مشکلات مربوط به بازتاب در تلویزیون‌های اولد، فناوری «اولد بدون تابش» (OLED Glare Free) را معرفی کرده که علاوه بر کاهش بازتاب روی صفحه، دقت رنگ و وضوح تصویر را حفظ می‌کند.

پنل‌های اولد جدید سامسونگ در اندازه‌های ۴۲ تا ۸۳ اینچ در دسترس خواهند بود. جزئیات قیمت و اطلاعات بیشتر در آینده منتشر می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز