جایزه 5 میلیاردی بلوبانک برای کاربران

لست سکند

بلوبانک به تازگی کمپینی آغاز کرده که به 50 نفر جایزه 100 میلیون تومانی اهدا می‌کند.

به گزارش کاماپرس، تمامی کاربران بلوبانک تا 24 اسفندماه فرصت دارند که با رعایت شرایط اعلام شده در کمیپن شانس به توان دوستی شرکت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاربران با افزایش حداقل 100 هزارتومانی حساب بلوبانک خود می‌توانند وارد قرعه‌کشی این کمپین جدید شوند. هر 100 هزارتومان یک امتیاز محسوب خواهد شد.

البته کسب امتیاز در این کمپین راهکار دیگری نیز دارد. اگر افراد با کد دعوتشان دوستی به بلوبانک اضافه کرده‌ باشند و فرد دعوت شده یک میلیون تومان موجودی داشته باشد، 5 امتیاز دریافت خواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

به عنوان مثال اگر کاربری موجودی حسابش 100 هزارتومان باشد و 20 نفر از دوستان خود را به این نئوبانک دعوت کرده باشد که هر کدام حداقل یک میلیون تومان در حسابشان داشته باشند، در همان روز اول  کمپین، فرد 102 امتیاز دریافت خواهد کرد.

افزایش موجودی به حداقل 100 هزارتومان و موجودی حسابی مساوی یا بیشتر از یک میلیون تومان برای کاربران دعوت شده در پایان هر روز محاسبه خواهد شد. هر چه میزان موجودی بیشتر باشد شانس بیشتری نیز برای برنده شدن کسب می‌شود.

کابران می‌توانند با مراجعه به بلوکلاب در قسمت پروفایل به بخش شانس به توان دوستی مراجعه و امتیازات کسب شده را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

اسامی برندگان این کمپین 25 اسفندماه مشخص خواهد شد و به 50 نفر جایزه 100 میلیون تومانی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز